مسئولان مازندران هفته دولت را با ادای احترام به شهدا آغاز کردند

ساری - ایرنا - استاندار و دیگر مسئولان ارشد مازندران در نخستین روز هفته دولت با حضور در گلزار شهدای ملامجدالدین شهر ساری ضمن ادای احترام ، با اهدای گل و قرائت فاتحه با آرمان‌های به مقام شامخ شهدا میثاق دوباره بستند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سیدمحمود حسینی‌پور استاندار مازندران و معاونان وی و همچنین فرماندار مرکز استان و مدیران کل دستگاه های اجرایی امروز چهارشنبه ضمن قرائت فاتحه برای شهدای هشت سال دفاع، مزار این شهدا را غباروبی و عطرافشانی کردند.
در این مراسم که در فضای معنوی برگزار شد، جهادگران امروز عرصه اجرایی و خدمت به مردم، نام و یاد همرزمان خود در دوران سراسر افتخار و اقتدار دفاع مقدس را گرامی داشتند و بر پیروی از راه و روش شهدا تاکید کردند.

انفجار دفتر نخست وزیری در هشتم شهریور سال ۱۳۶۰ و شهادت دو یار دیرین امام (ره) و انقلاب و دو اسوه علم و تقوا، شهید محمد علی رجایی، رئیس جمهور و محمد جواد باهنر، نخست وزیر که نمونه ای از دولتمردان مردمی بودند و نیز به منظور آشنایی مردم با فعالیت ها و بیان اهداف و برنامه های آینده دولت، هفته ای به نام هفته دولت نامگذاری شده است که از دوم تا هشتم شهریور می‌باشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha