فرماندار فیروز کوه: ۴۷ طرح اقتصادی و عمرانی در هفته دولت افتتاح می شود

فیروزکوه- ایرنا- فرماندار شهرستان فیروز کوه گفت: در طول هفته دولت ۴۷ طرح اقتصادی و عمرانی با اعتبار ۳۰۳ هزار میلیارد ریال در سطح شهرستان افتتاح و به بهره برداری می رسد.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا، محمد حیدری منش به خبرنگاران گفت: یکی از فواید افتتاح طرح ها در سطح شهرستان ایجاد اشتغال مستقیم برای حدود ۵۰ نفر و اشتغال غیر مستقیم برای ۳۳۸ نفر است.

وی با اشاره به سیل اخیردر سطح شهرستان و مشکلات ایجاد شده ، توضیح داد: با وجود مسائل سیل از برنامه های هفته دولت غافل نشدیم و ۴ جلسه برای هماهنگی برنامه های هفته دولت  برگزار شد.

فرماندار شهرستان فیروز کوه با اشاره به طرح های قابل افتتاح در هفته دولت اظهار داشت: در حوزه آب و فاضلاب در بخش مرکزی روستاهای طارم، گورسفید، فرح آباد جلیل آباد در مسیر آبرسانی قرار دارند و در بخش ارجمند یک مخرن با ظرفیت ۲۷ لیتر بر ثانیه اصلاح  و باز سازی شده و خط انتقال چشمه ارجمند با لوله چدن لاکتیک به طول ۲ کیلومتر اجرایی شده است.

حیدری منش ادامه داد: در روستاهای فاقد دهیاری طرح های عمرانی توسط فرمانداری اجرا شده که عبارتند از؛ دیوارکشی محوطه چاه و ایستگاه پمپاژ روستای شاد مهن،آبرسانی به روستای ماهیان با احداث مخزن صد متر مکعبی،  تجهیر چاه خط  انتقال و تامین برق در روستای حسن آباد برخی از طرح های اجرا شده توسط فرمانداری است.

فرماندار فیروز کوه: ۴۷ طرح اقتصادی و عمرانی در هفته دولت افتتاح می شود

وی ادامه داد:  بخش های پایانی پروژه پوشش انهار به طول ۱۲ کیلومتر در شهر فیروزکوه توسط بسیج و سپاه در دست اقدام و اجرا است که در هفته دولت افتتاح خواهد شد.
فرماندار شهرستان فیروز کوه از نصب دوربین های پلاک خوان و نظارتی در روستاها خبر داد و اظهار داشت: به منظور بالا بردن ظریب امنیت نصب دوربین ها در دستور کار قرار گرفت است.

حیدری منش با اشاره به طرح های شهرداری فیروز کوه، توضیح داد:  زیر سازی آسفالت جدول گذاری معابر  مسکن مهر دشت ناصر، بهسازی  جدول گذاری و نصب کفپوش در سه بوستان محلی و ساخت کانال  هدایت آبهای  سطحی محله کوهسار به طول ۴۰۰ متر توسط شهرداری انجام شده است.

وی ادامه داد: بنیاد مسکن فاز اول پروژه دیوار حائل  روستای پیرده، ساخت ۳۰۰ متر دیورا سنگی در فاز دوم طرح هادی روستایی روستای ورسخواران برای دسترسی به قدمگاه خضر نبی (ع)، بهسازی معابر، جدول گذاری، زیر سازی آسفالت اجرای کفپوش وسنگ فرش روستای محمود آباد  را اجرا کرده است.

فرماندار شهرستان فیروز کوه گفت: اداره میراث فرهنگی شهرستان نیز  ۴ پروژه اقتصادی  را با هدف کمک به توسعه گردشگری در هفته دولت افتتاح می کند.

توسعه اورژانس بیمارستان امام خمینی(ره)

حیدری منش ادامه داد: توسعه اورژانس بیمارستان امام خمینی(ره) باهفت تخت و زیر بنای ۲۲۵ متر مربع، احداث خانه بهداشت روستای مهن با زیر بنای ۱۰۰ متر توسط دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی بخش دیگری از طرح های قابل افتتاح در هفته دولت است.

وی ادامه داد: گاز رسانی به چهار روستا پیرده، درده ، کاوه ده، کدوده ،سرمندیان و سرخدشت توسط اداره گاز انجام شده است و اداره راهداری و حمل و نقل آسفالت سه محور روستاهای گچه، ماهیان و کتالان را برنامه ریز ی کرده  که در هفته دولت  افتتاح و به بهره برداری می رسد.

فرماندار شهرستان فیروز کوه از اجرای آسفالت ۹۰ درصدی محور فیروز کوه و سمنان خبر داد واظهار داشت: اجرای لکه گیری و روکش آسفالت محور ۱۹ کیلومتری محور فیروز کوه – سمنان رو به اتمام است و تاکنون ۱۴ کیلومتر از طرح اجرا  شده و در هفته دولت به بهره برداری می رسد.

حیدری منش ضمن تقدیر از پی گیری احمد رسولی نژاد نماینده مردم شهرهای دماوند و فیروز کوه در مجلس و مدیران شهرستان، اظهار داشت: طرح های قابل افتتاح در سطح شهرستان در هفته دولت به همت مسولان شهرستان اجرا شده و به بهره برداری می رسد تا خدمات رسانی بیشتر و بهتری به شهروندان داشته باشیم.

اجرای پروژه فیبر نوری

وی ادامه داد:  پروژه فیبر نوری توسط اداره مخابرات به طول ۱۰ کیلومتر در سطح شهرستان اجرا شده است.

فرماندار شهرستان فیروز کوه گفت: دولت سیزدهم با شعار دولت مردمی ایران قوی  پا به عرصه خدمت  گذاشت و بر تغییر و تحول رویکردها تاکید دارد.

حیدری منش ادامه داد: شفاف سازی، تمرکز مبارزه با فساد، تمرکز  بر دولت الکترونیک، پیش بینی و پی گیری فساد اداری ، پیگیری اموال تملیکی،شفاف سازی حقوق مدیران دولتی ، جلوگیری از پنهان کاری و رانت خواری در دولت سیزدهم اتفاق افتاد.

وی با بیان اینکه در سال نخست هر دولت، ساختار سازی و نهاد سازی اتفاق می افتد، اظهار داشت: در سال اول دولت سیزدهم اتفاقات ارزشمندی علاوه بر ساختار سازی و نهاد سازی اتفاق افتاده است.

توجه به وضعیت بهداشت و درمان

فرماندار شهرستان فیروز کوه گفت: افزایش ظرفیت خدمات رسانی، توجه به وضعیت بهداشت و درمان، اقتصاد و معیشت، فرهنگی اجتماعی  سیاست های متوازن خارجی عموما در سال نخست دولت سیزدهم شکل گرفته است و در هر یک از موارد اقدامات ارزنده ای صورت گرفته است.

حیدری منش ادامه داد: اقدامات ارزشمندی در حوزه مردمی سازی دولت ، توسعه دیپلماسی اقتصادی پیگیری تعامل عزتمندانه با کشورهای دیگر در دولت شکل گرفته که ملموس و قابل تکیه است.

وی تاکید کرد: مسئولان  با کار جهادی برای خدمت رسانی بیشتر و بهتر به مردم در راستای سیاست های دولت  مردمی اقدامات ارزشمندی را انجام بدهند.
شهرستان فیروز کوه با جمعیت سیال ۵۰ تا ۱۵۰ هزار نفر درفصول مختلف سال در شرق پایتخت قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha