بیش از ۳ هزار میلیارد ریال طرح حوزه راه در آذربایجان غربی به بهره‌برداری می‌رسد

ارومیه - ایرنا - مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: همزمان با هفته دولت، سه هزار و ۸۲۴ میلیارد ریال طرح عمرانی در بخش راه و شهرسازی این استان به بهره‌برداری می‌رسد.

سید محسن حمزه لو روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در بخش شهرسازی  مدرسه ۱۲ کلاسه جلوچاپان با ۳۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده، خانه سلامت وکیل آباد با ۳۵ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده و چمن مصنوعی محله دخانیات ارومیه با ۱۹ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده به بهره برداری می رسد.

وی ادامه داد: در بخش راه نیز ۹۸ کیلومتر بزرگراه و راه اصلی با سه هزار و ۷۴۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده آماده بهره برداری در هفته دولت امسال است.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی اضافه کرد: بهره برداری از تعریض و بهسازی جاده کشمش تپه - بازرگان، بهره برداری از قطعات ۴ و  ۵ محور سلماس - خوی، بهره برداری از بزرگراه بین المللی ارومیه - سرو، افتتاح پل عربلو ارومیه و  بهره برداری از ساختمان و دیوار محوطه بخشداری حاجیلار از جمله طرح‌های آماده شده برای هفته دولت امسال به شمار می رود.

حمزه لو با اشاره به عملکرد یک ساله دولت در این حوزه نیز گفت: بهره برداری از ١۵٠ کیلومتر بزرگراه و راه اصلی، آغاز ساخت و توسعه ٢٠٢ کیلومتر کریدور بزرگراهی و راه اصلی، آغاز عملیات اجرایی ۴٠ هزار واحد نهضت ملی مسکن در آذربایجان غربی از جمله عملکرد یکساله دولت مردمی در آذربایجان غربی است.

وی افزود: تحصیل و اخذ سند مالکیت ۲۱ هزار هکتار اراضی ملی داخل محدوده شهرهای استان و تصویب ١٩٠ طرح تولیدی، صنعتی، معدنی، کشاورزی و خدماتی در کارگروه زیربنایی استان از دیگر دستاوردهای یکساله اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی در دولت مردمی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha