۳ شهریور ۱۴۰۱، ۷:۵۷
کد خبرنگار: 1936
کد خبر: 84865055
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۳۲ گروه بر عملکرد نانوایی های استان همدان نظارت دارند

همدان- ایرنا- رییس سازمان جهاد کشاورزی استان همدان از اجرای طرح نظارتی ویژه آرد و نان در این استان خبر داد و گفت: در اجرای این طرح ۳۲ گروه نظارت بر نانوایی‌ها را بر عهده دارند.

«رضا بهراملو» روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا با بیان اینکه این طرح با همکاری مراجع نظارت سازمان صمت، اداره غله و اتاق اصناف از روز شنبه هفته جاری در استان همدان کلید خورده است خاطرنشان کرد: جهادکشاورزی استان همدان در این مدت با اعزام ۳۲ گروه بازرسی از ۸۱ نانوایی‌ استان سرکشی کرده است.

وی اظهار داشت: در این بازرسی‌ها ۶ مورد تخلف شامل ۲ مورد رعایت نکردن ساعت کاری، یک مورد تعطیلی غیرمجاز، یک مورد رعایت نکردن سقف پخت سهمیه روزانه و ۲ مورد عدم رعایت وزن چانه گزارش شد.

بهراملو با تاکید بر اینکه نظارت و بازرسی بر نانوایی های استان همدان همچنان ادامه دارد افزود: در این طرح با تخلفاتی نظیر «گرانفروشی، کم فروشی، عرضه خارج از شبکه آرد، وجود آردهای یارانه ای در واحد های آزاد پز» بررسی و با متخلفان برخورد می شود.

وی با بیان اینکه نانوایی ها در شرایط کنونی موظف به ذخیره آب برای پخت نان هستند افزود: استفاده از سبوس دامی، افزودنی‌های غیر مجاز، کنجد، سبزیجات و دانه‌های غیربهداشتی با عناوین مختلف و با قیمت بالاتر در نانوایی ها ممنوع است و نظارت اتحادیه، مرکز بهداشت و سازمان صمت در این خصوص باید جدی باشد.

از یک هزار و ۸۳۵ نانوایی در استان ۵۸۵همدان نانوایی در شهرستان همدان فعال است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha