هزار و ۱۰۷ پروژه بهداشت و درمان در کشور به بهره‌برداری می‌رسد

بیرجند - ایرنا - معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: از ابتدای فعالیت دولت سیزدهم تاکنون هزار و ۱۰۷ پروژه در حوزه بهداشت و درمان کشور اجرا شده است که همزمان با هفته دولت افتتاح می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا بهروز رحیمی روز چهارشنبه در آیین آغاز عملیات اجرایی بیمارستان ۶۴ تختخوابی زیرکوه در خراسان جنوبی افزود: از مجموع این پروژه‌ها در روز نخست هفته دولت یعنی امروز ۵۰۰ پروژه افتتاح یا عملیات اجرایی آن آغاز شد.

وی بیان کرد: یکی از این برنامه‌ها حضور در شهرستان زیرکوه و آغاز عملیات اجرایی بیمارستان ۶۴ تختخوابی این شهرستان بود تا مردم بدانند این دولت پیوست عدالت دارد.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اظهار داشت: در حال حاضر ۴۸ هزار و ۵۰۰ پروژه با زیربنای ۱۲ میلیون مترمکعب در حال احداث است که با همه این اقدامات اما هنوز کار نکرده و راه نرفته، زیاد است.

وی تصریح کرد: اگر اشکالی وجود دارد ناشی از برنامه‌ریزی امثال ما است، ما کارگزاران کشور بد عمل می‌کنیم اما نگاه این نظام، انقلاب و دولت خدمت کردن به مردم است تا امیدی که در سال‌های گذشته از بین رفته را برگردانند.

رحیمی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری بر جهاد تبیین، عنوان کرد: باید اقدامات دستگاه‌های اجرایی و خوبی‌ها بیان شود، یکی از کارهای اساسی که برای این دولت می‌توان انجام داد اینکه خوبی‌ها از نوع نگاه رئیس جمهور به مردم منتقل شود و مردم نیز در جریان مشکلات و واقعیت‌ها قرار بگیرند.

وی یادآور شد: بابت همه کوتاهی‌هایی که وزارت بهداشت در سال‌های گذشته به این منطقه داشته عذرخواهی می‌کنم و تلاش خواهیم کرد تا در آینده اتفاق بزرگی برای منطقه رقم بخورد و این بی‌توجهی‌ها جبران شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ضمن ابلاغ سلام وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به مردم شهرستان زیرکوه، افزود: نگاه دولت سیزدهم کاملا متفاوت است و این مهم از آغاز عملیات اجرایی بیمارستان ۶۴ تختخوابی زیرکوه مشخص است.

وی تاکید کرد: نگاه به بیمارستان زیرکوه به عنوان یک نگاه کوچک نباشد چراکه این بیمارستان می‌تواند ایستگاه اول گردشگری سلامت باشد، باید از این فرصت که بعدها می‌تواند رونق اقتصادی عجیبی ایجاد کند، استفاده کرد.

رحیمی افزود: این بیمارستان با توجه به نزدیکی به کشور افغانستان می‌تواند فرصتی برای دوستی و مودّت بین دو کشور ایجاد کرده و دولت این دیپلماسی سلامت را از این منطقه در کشور آغاز کند.

عملیات اجرایی بیمارستان ۶۴ تختخوابی زیرکوه با اعتبار هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال در نخستین روز از هفته دولت با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و استاندار خراسان جنوبی آغاز شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha