شتاب دهی به قطار توسعه/ افتتاح صدها پروژه در استان تهران با عزم جهادی دولت سیزدهم  

شهرری -ایرنا - دولت سیزدهم در راستای شتاب دهی به قطار توسعه در کشور و برای تکمیل پروژه های عمرانی، اقتصادی و فرهنگی مورد نیاز مردم و جامعه، همزمان با شروع به کار ارکان دولت، اقدام به حرکتی جهادی کرد که ماحصل آن را بخوبی می توان در جای جای ایران اسلامی و به ویژه شهرستان های استان تهران مشاهده کرد.

به گزارش ایرنا،اجرای پروژه های عمرانی، اجرا و تکمیل طرح های درمانی و بیمارستانی، توسعه شهرک های صنعتی با ایجاد اشتغال مورد نیاز هر یک از شهرستان های استان تهران، تقویت بخش کشاورزی با رویکرد فناوری نوین از جمله پروژه هایی است که در یک سال گذشته کلید خورد و با افتتاح آن در هفته دولت در کارنامه درخشان دولت مردمی آیت الله رییسی قرار خواهد گرفت.

استاندار تهران با اشاره به تعداد طرح های مختلف عمرانی، اقتصادی و فرهنگی که در هفته دولت در شهرهای استان افتتاح می شود، گفت که بیش از ۷۱۵ پروژه با اعتبار ۲۵۰ هزار میلیارد ریال آماده افتتاح و بهره برداری است.

محسن منصوری امروز چهارشنبه در مراسم تجدید میثاق با آرمانهای امام راحل و در اولین روز از هفته دولت، افزود: در همه حوزه های فرهنگی، اجتماعی و حوزه های مختلف مدیریتی شاهد تحولات مهم و موثری هستیم و به برکت انقلاب اسلامی در هفته دولت بیش از ۷۱۵ پروژه به اعتبار ۲۵۰ هزار میلیارد تومان آماده افتتاح و بهره برداری است که بخشی از اتفاقات مهم اقتصادی و عمرانی در استان تهران است.

استاندار تهران خاطرنشان کرد: همه مجموعه های اجرایی پرتوان و با انگیزه و با تمام ظرفیت در راستای تحقق مبانی انقلاب اسلامی و عمل به ارزش ها و تعهدات مومنانه، پای کار انقلاب و آرمان های حضرت امام می ایستیم و همه داشته هایمان را برای خدمت خالصانه به مردم فدا می کنیم.

شتاب دهی به قطار توسعه/ افتتاح صدها پروژه در شهرستان های استان تهران با عزم جهادی دولت سیزدهم  

افتتاح ۴۲ طرح در شهرستان شمیرانات 

در شهرستان شمیرانات استان تهران نیز قرار است ۴۲ طرح از سوی دستگاه های اجرایی این با اعتبار یکهزار و ۳۳۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون و ۸۰ هزار تومان در هفته دولت افتتاح و یا کلنگ‌زنی شود.

فرماندار شمیرانات در باره این پروژه ها به ایرنا گفت: از مجموع ۴۲ پروژه‌،  ۳۸ پروژه با اعتبار یکهزار و ۲۷۶ میلیارد و ۱۲۸ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان برای ۱۲ دستگاه اجرایی افتتاح، و ۴ پروژه با اعتبار ۵۶ میلیارد و ۷۲ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان برای ۳ دستگاه اجرایی کلنگ‌زنی خواهد شد.

مجتبی ذاکریان افزود: احداث بیمارستان جایگزین شهدای تجریش در ۱۲ هزار متر مربع، با اشتغال‌زایی ۱۲۰ نفر و اعتبار ۹۳۶ میلیارد و ۷۸۹ میلیون تومان که از سال ۱۳۹۴ توسط علوم پزشکی شهید بهشتی آغاز شد، از پروژه‌های ملی قابل افتتاح شمیرانات است.

وی خاطرنشان کرد: افتتاح مجتمع گردشگری با اعتبار ۲۵۰ میلیارد تومان و ایجاد ۱۰۰ نفر اشتغال، عملیات آبخیزداری حوزه آبخیز لوارک، کند و سد لتیان با اعتبار ۳ میلیارد و ۶۶۰ میلیون تومان، عملیات آبخیزداری کنترل لغزش لواسان بزرگ (لوارک) با اعتبار یکهزار میلیارد و ۴۸۲ میلیون تومان نیز از اهم پروژه‌های مذکور است.

به گفته ذاکریان،  احداث مدول اول تصفیه‌خانه فاضلاب روستاهای لواسان بزرگ و اجرای خط انتقال فاضلاب روستاهای لواسان بزرگ و رسنان توسط آب و فاضلاب شرق، مخزن آب شرب روستا دهیاری پورزند، کلنگ‌زنی فاز دوم بلوار شهدای کلان این روستا نیز ۴ پروژه کلنگ‌زنی هفته دولت امسال هستند.

شتاب دهی به قطار توسعه/ افتتاح صدها پروژه در شهرستان های استان تهران با عزم جهادی دولت سیزدهم  

افتتاح  ۷۶ پروژه عمرانی و خدماتی  در شهرستان دماوند 

فرماندار شهرستان دماوند نیز با برگزاری نشست خبری از افتتاح و بهره برداری ۷۶ پروژه عمرانی و خدماتی در هفته دولت در این شهرستان خبر داد که با اعتباری بالغ بر بیش از ۳۷۰میلیارد تومان به بهره برداری رسیده است .

رضا طاهر خانی اظهار داشت: امسال نخستین هفته دولت در دولت سیزدهم است؛ این دولت برگرفته از مردم و شعار آن حمایت و تامین رفاه حال مردم است.

وی با بیان اینکه امسال در هفته دولت ۷۶پروژه قابل افتتاح و بهره برداری در سطح شهری و روستایی شهرستان دماوند با اعتباری بالغ بر ۳۷۰میلیارد و ۵۴۴ میلیون تومان پیش بینی شده است، گفت: در حوزه توسعه، تقویت و تجهیز زیرساخت ها ۲۹پروژه با اعتباری بالغ بر بیش از ۱۹میلیارد تومان و در حوزه عمران ۳۸پروژه با اعتباری بالغ بر بیش از ۱۹۹میلیارد تومان افتتاح می شود.

وی ادامه داد: حوزه اقتصادی یک پروژه با اعتباری بالغ بر ۸۱میلیارد تومان، حوزه صنعت دو پروژه با اعتباری بالغ بر۲۱میلیارد تومان، حوزه گردشگری دو پروژه با اعتباری بالغ بر ۲میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان، حوزه آموزش یک پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۳میلیارد تومان، حوزه بهداشت دو پروژه با اعتباری بالغ بر ۲میلیارد تومان و حوزه فرهنگ و ارشاد یک مورد در شهر کیلان با اعتباری بالغ بر ۳۳میلیارد تومان بهره برداری خواهد شد.

فرماندار شهرستان دماوند با اشاره به اینکه با افتتاح این پروژه ها، ۷۵۵نفر شاغل می شوند، گفت: در این هفته هشت پروژه در بخش مرکزی و ۹پروژه در بخش رودهن بهره برداری می شود که اعتبار پروژه های بخش مرکزی بالغ بر ۵میلیارد و ۲۳۰میلیون تومان و در بخش رودهن ۲۵میلیارد تومان است.

شتاب دهی به قطار توسعه/ افتتاح صدها پروژه در شهرستان های استان تهران با عزم جهادی دولت سیزدهم  

 خدمات دولت در فیروزکوه /افتتاح ۴۷ طرح اقتصادی و عمرانی 

شهرستان فیروزکوه نیز از خدمات دولت مردمی بی نصیب نمانده و قرار است در طول هفته دولت ۴۷ طرح اقتصادی و عمرانی با اعتبار ۳۰۳ هزار میلیارد ریال در سطح شهرستان افتتاح و به بهره برداری برسد.

فرماندار فیروزکوه به خبرنگاران گفت که یکی از فواید افتتاح طرح ها در سطح شهرستان ایجاد اشتغال مستقیم برای حدود ۵۰ نفر و اشتغال غیر مستقیم برای ۳۳۸ نفر است.

محمد حیدری منش با اشاره به طرح های قابل افتتاح در هفته دولت اظهار داشت: در حوزه آب و فاضلاب در بخش مرکزی روستاهای طارم، گورسفید، فرح آباد جلیل آباد در مسیر آبرسانی قرار دارند و در بخش ارجمند یک مخرن با ظرفیت ۲۷ لیتر بر ثانیه اصلاح  و باز سازی شده و خط انتقال چشمه ارجمند با لوله چدن لاکتیک به طول ۲ کیلومتر اجرایی شده است.

وی ادامه داد: بخش های پایانی پروژه پوشش انهار به طول ۱۲ کیلومتر در شهر فیروزکوه توسط بسیج و سپاه در دست اقدام و اجرا است که در هفته دولت افتتاح خواهد شد.
فرماندار شهرستان فیروزکوه از نصب دوربین های پلاک خوان و نظارتی در روستاها خبر داد و اظهار داشت: به منظور بالا بردن ظریب امنیت نصب دوربین ها در دستور کار قرار گرفت است.

حیدری منش با اشاره به طرح های شهرداری فیروز کوه، توضیح داد:  زیر سازی آسفالت جدول گذاری معابر  مسکن مهر دشت ناصر، بهسازی  جدول گذاری و نصب کفپوش در سه بوستان محلی و ساخت کانال  هدایت آبهای  سطحی محله کوهسار به طول ۴۰۰ متر توسط شهرداری انجام شده است.

فرماندار شهرستان فیروز کوه گفت: اداره میراث فرهنگی شهرستان نیز  ۴ پروژه اقتصادی را با هدف کمک به توسعه گردشگری در هفته دولت افتتاح می کند.

شتاب دهی به قطار توسعه/ افتتاح صدها پروژه در شهرستان های استان تهران با عزم جهادی دولت سیزدهم  

اقدامات شاخص دولت مردمی در پیشوا 

فرماندار شهرستان پیشوا نیز با اشاره به یکسال فعالیت دولت سیزدهم ، گفت: همزمان با هفته دولت، ۴۴ طرح عمرانی و خدماتی با اعتباری بالغ بر ۱۲۸ میلیارد و ۳۱۰ میلیون ریال در مناطق شهری و روستایی پیشوا افتتاح می‌شود.

ابراهیم تاجیک‌نوری اظهار داشت: در طول یکسال فعالیت دولت سیزدهم، ۷۷ اقدام شاخص در شهرستان پیشوا اجرا شده که از این تعداد، ۴۴ طرح عمرانی و خدماتی با اعتباری بالغ بر ۱۲۸ میلیارد و ۳۱۰ میلیون ریال و ایجاد ۲۷۶ فرصت شغلی مستقیم در هفته دولت افتتاح می‌شود.

به گفته وی، این طرح‌ها در حوزه‌های کشاورزی، آب، برق، مخابرات، گاز، پایش تصویری، طرح‌های روستایی، آموزش و پرورش، ورزش و صنعت اجرا شده است که در روزهای هفته دولت افتتاح می‌ شود.

 بهره برداری از بزرگ ترین کشتارگاه مکانیزه مرغ شرق استان بعد از ۵سال توقف در دماوند، توسعه اورژانس بیمارستان امام خمینی(ره) و اجرای پروژه فیبر نوری فیروزکوه، احداث بیش از ۳۰ هکتار زمین برای آرامستان دماوند و بهره برداری از ۷ پروژه گازرسانی در استان تهران با  اعتباری بیش از ۲۰۷ میلیارد ریال طی هفته دولت از دیگر اقدامات  دولت مردمی طی یکسال اخیر است.

دوم تا هشتم شهریور ماه همزمان با سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر هفته دولت نامگذاری شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha