۳ شهریور ۱۴۰۱، ۰:۰۶
کد خبرنگار: 1449
کد خبر: 84865307
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

جام پرچم با ۳۳۱ تیم در ملایر آغاز شد

۳ شهریور ۱۴۰۱، ۰:۰۶
کد خبر: 84865307
جام پرچم با ۳۳۱ تیم در ملایر آغاز شد

همدان- ایرنا- مراسم افتتاحیه نخستین دوره مسابقات مینی‌فوتبال "جام پرچم" به میزبانی شهرستان ملایر عصر چهارشنبه با حضور ۳۳۱ تیم از سراسر استان در استادیوم پنج هزار نفری شهید روحیان این شهر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، معاون استاندار همدان و فرماندار ویژه ملایر عصر چهارشنبه در آئین افتتاحیه مسابقات مینی‌فوتبال جام پرچم در ورزشگاه پنج هزار نفری ملایر افزود: در طلیعه هفته دولت شاهد برگزاری رویداد بزرگ ورزشی در این شهرستان و استان همدان هستیم.

"سلمان اسماعیلی" برگزاری این مسابقات را از نظر وسعت در تمام طول تاریخ ایران بی‌سابقه خواند و اظهار داشت: تاکنون سابقه نداشته هیچ دولتی به این اندازه به ورزش‌های روستایی و عشایری توجه کند.

وی افزود: برگزاری اینگونه رویدادها برای این است که نشان دهیم جامعه ایرانی برخلاف همه تبلیغات و بدخواهی بدخواهان، یک جامعه پرنشاط و پرانرژی و امیدوار است.

فرماندار ویژه ملایر ادامه داد: این رویداد ورزشی نشان خواهیم داد همه ملت ایران برای آینده‌ای بهتر وحدت دارند و منسجم هستند.

جام پرچم با ۳۳۱ تیم در ملایر آغاز شد

علی حقیقی مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان نیز بیان کرد: از همدان ۳۳۱ تیم در مسابقات مینی‌فوتبال جام پرچم در ۲ بخش آقایان و بانوان حضور دارند.

وی ادامه داد: در شهرستان ملایر نیز ۶۹ تیم ثبت‌نام کردند که از این تعداد ۶۳ تیم در بخش آقایان و ۶ تیم در بخش بانوان است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با اشاره به رشد چشمگیر ورزش در سطح روستاها و بخش‌های شهرستان ملایر، بیان کرد: منتخب این مسابقات به مسابقات کشوری راه پیدا می‌کند. 

به گزارش ایرنا، از ۶۹ تیم ثبت‌نام کننده در شهرستان ملایر، ۴۵ تیم فوتبال به صورت قطعی در این مسابقات حضور دارند.

این مسابقات به صورت دو حذفی و متمرکز در ورزشگاه شهید تاجوک ملایر برگزار خواهد شد و در پایان ۲ تیم برتر این مسابقات به مسابقات استانی راه پیدا می‌کنند.

شهرستان ملایر بیش از هشت هزار ورزشکار سازمان یافته دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha