مسابقات مینی فوتبال روستاهای استان همدان آغاز شد

همدان- ایرنا- مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان گفت: مسابقات مینی فوتبال جام پرچم روستاهای استان به عنوان بزرگترین رویداد فوتبالی از امروز و با رقابت ۳۳۱ تیم آغاز شد.

علی حقیقی روز چهارشنبه در گفت وگو باخبرنگار ایرنا افزود: در این پیکارها چهار هزار فوتبالیست از روستاهای مختلف استان همدان در سه مرحله بخش، شهرستانی و استانی باهم رقابت می‌کنند.

وی اظهار داشت: شهرستان‌های ملایر و کبودراهنگ بیشترین ثبت نام کننده را در مسابقات مینی فوتبال جام پرچم دارند که به طور رسمی این پیکارها از امروز شروع شد.

حقیقی خاطرنشان کرد: اولین دوره از این مسابقات با مساعدت و حمایت‌های معاونت توسعه ورزش همگانی و امور فرهنگی وزارت ورزش و جوانان، فدراسیون ورزش‌های روستایی و بازی‌های بومی ‌محلی، فدراسیون ورزش‌های همگانی، دفتر توسعه ورزش روستایی و عشایری وزارت ورزش و جوانان و انجمن مینی فوتبال در ۲ بخش بانوان و آقایان بالای ۱۵ سال در حال برگزاری است.

وی خاطرنشان کرد: پایان مسابقات بخش‌های روستایی مینی فوتبال جام پرچم اواخر شهریورماه خواهد بود ضمن اینکه مسابقات شهرستانی مهرماه، استانی آبان ماه و مرحله کشوری نیز بهمن ماه برگزار می شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان مشارکت همه جانبه در خصوص برگزاری این مسابقات به خصوص در شهرستان‌های استان را نیازمند حمایت بیشتر دانست و خواستار مشارکت فرمانداران، بخشداران و دهیاران در اجرای بهتر این برنامه ملی شد.

به گفته حقیقی، مسابقات مینی فوتبال جام پرچم از برنامه‌های مهم در توسعه ورزش روستایی به شمار می‌رود که باید نسبت به شکوفایی استعدادها توجه داشت.

وی افزود: این مسابقات نبوغ ورزش روستانشینان را شکوفا می‌کند و زمینه ساز فعالیت‌های آن‌ها در میادین ملی و بین المللی است.

مینی فوتبال از رشته‌های دارای انجمن زیر نظر فدراسیون ورزش‌های همگانی کشور است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha