۲ شهریور ۱۴۰۱، ۲۳:۰۷
کد خبرنگار: 1456
کد خبر: 84865349
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

هفته دولت ۱۹طرح با اعتبار ۳۷ میلیارد تومانی در گلوگاه به بهره برداری می رسد

ساری - فرماندار شهرستان گلوگاه گفت: ۱۹ طرح عمرانی، فرهنگی و خدماتی با اعتبار ۳۷میلیارد تومان در هفته دولت در این شهرستان به بهره برداری می رسد.

مهدی داودی شامگاه چهارشنبه در آیین بهره برداری از طرح ها در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: طرح های مورد افتتاح در بخش های مختلف آبرسانی روستاها، مخزن آب تیرتاش، ساختمان اداری بیمه سلامت، بهسازی مسکن روستایی، راه روستایی، بومگردی و طرح اقتصادی است.

وی ادامه داد: برای رونق کسب و کار در حوزه جهاد کشاورزی، بخش مشاغل و دامدار کارت ۲۸ میلیارد تومان اعتبار پرداخت شد که برای یکصد نفر اشتغال ایجاد شد.

فرماندار شهرستان گلوگاه گفت: کمیته امداد برای ۱۷۶ نفر با اعتبار ۱۰ میلیارد تومان اشتغال خرد ایجاد کرد وبهزیستی هم طرح های اشتغال زایی با اعتبار۲ میلیارد تومان را در دست اجرا دارد.

به گفته داودی در بخش میراث، افتتاحیه ها با اعتبار یک میلیارد تومان و در بخش ارشاد و اشتغال برای هنرمندان ۶۵۰ میلیون تومان هزینه شد.

وی گفت: افتتاح  طرح های بومگردی، برق، راه روستایی و خانه هلال روستایی از دیگر طرح های افتتاحیه در هفته دولت امسال در گلوگاه است.

فرماندار گلوگاه با تاکید بر جهاد تبیین مورد نظر رهبری افزود: جهاد تبیین حضور میدانی خبرنگاران در کنار مدیران است که پیام رهبری را شاخص می کند و باید در این بخش تلاش کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha