۳ شهریور ۱۴۰۱، ۱۵:۵۹
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 84865953
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرمانده سپاه قدس گیلان: فسادستیزی مهمترین محور عمل دولت سیزدهم است

رشت - ایرنا - فرمانده سپاه قدس گیلان گفت: فسادستیزی یکی از اهداف و محورهای مهم عمل دولت سیزدهم است و رئیس جمهور و این دولت با هدف و رویکرد مبارزه با فساد وارد میدان شدند.

به گزارش ایرنا، سردار محمد عبدالله‌پور روز پنجشنبه در همایش جهادگران خدمت ویژه روز بسیج کارمندان و گرامیداشت هفته دولت در رشت افزود: انقلاب ما زمینه ساز تمدن بزرگ اسلامی و بیش از آن ظهور حضرت ولی عصر(عج) است که برای تحقق این امر بیش از همه باید فسادستیز باشیم.

 وی تصریحرد : به طور قطع مبارزه با فساد تبعات و هزینه نیز به همراه دارد اما باید این امر انجام شود و مردم نیز پای کار و همراه هستند و از دولت هم در این راستا حمایت می‌کنند.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به نقش بسیجیان در انقلاب اسلامی عنوان کرد : هدف نظام سلطه، ممانعت از گسترش انقلاب اسلامی است و به همین دلیل ما باید پیوسته با این سلطه در جنگ باشیم و بسیجیان بویژه در اداران نقشی محوری دارند.

وی در بحث گسترش حجاب و عفاف در ادارات هم گفت : معتقد و مقید بودن به مبانی اخلاقی و اسلامی بسیار مهم است ضمن آنکه نباید در ادارات ما فساد وجود داشته باشد که اگر در اداره‌ای کم‌کاری و بی‌حجابی باشد مقصر اصلی آن مقام مسئول و مدیر اداره است.

سردار عبدالله پور تاکید کرد: نقش و وظیفه بسیجیان در جامعه، برطرف کردن مشکلات است و فقط در پی حل مسائل مردم بویژه در مناطق محروم و کم برخوردار هستند.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر خاطرنشان کرد: این دو شهید الگوی خدمت هستند و مسئولان و بسیجیان باید از آنان و منش و رفتار آنان در خدمت به مردم الگو بگیرند.

گیلان میزبان کنگره شهدای کارمند

رئیس سازمان بسیج کارمندان گیلان نیز در این مراسم از برگزاری دومین کنگره ملی شهدای کارمند به میزبانی استان گیلان در سال آینده خبر داد و ابراز امیدواری کرد این کنگره با حمایت همه مسئولان ارشد گیلان در سطح بالایی برگزار شود.

سرهنگ رضا رنجبر با اشاره به حضور ۲۵ هزار کارمند بسیجی در گیلان افزود: وظایف بسیج اداری؛ کمک به تحقق شعارهای دولت است و هدف نیز ارتقای سلامت اداری و رضایتمندی مردم است که امید است در این بخش بیش از پیش موفق عمل کنیم.

در پایان این همایش از خانواده شهدای کارمند "رهبر ابراهیمی" از جهاد سازندگی و "ناصر پیروی" از منابع طبیعی گیلان تجلیل شد و از سوی بسیج کارمندان نیز تعدادی از مسئولان، مدیران و روسای ادارات و نهادهای این استان مورد تقدیر قرار گرفتند.

در همایش جهادگران خدمت، گرامیداشت روز بسیج کارمندان و گرامیداشت هفته دولت، اسدالله عباسی استاندار گیلان، سردار محمد عبدالله پور فرمانده سپاه قدس گیلان و تعدادی از مدیران و روسای ادارات این استان حضور داشتند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha