استاندار قزوین: واحدهایی که ضریب تبدیل آب به درآمد را افزایش دهند حمایت می شوند

قزوین - ایرنا - استاندار قزوین گفت: مجموعه هایی که می توانند ضریب تبدیل آب به درآمد و میزان بهره وری آب را افزایش دهند، مورد حمایت جدی مجموعه مدیریتی استان قرار خواهند گرفت.

به گزارش روز جمعه ایرنا؛ محمدمهدی اعلایی با اعلام این مطلب افزود: استان قزوین بنا به دلایل متعددی که ریشه در جغرافیا، تاریخ و سایر حوزه ها دارد از ظرفیت های مختلف اقتصادی برخوردار است که یکی از بارزترین آنها حوزه کشاورزی و صنایع وابسته به آن است.

وی افزود: در دولت سیزدهم با توجه به دغدغه رهبر معظم انقلاب مبنی بر احیاء دشت قزوین، حوزه کشاورزی مورد دقت و توجه بیشتری قرار خواهد گرفت و امیدواریم با اثربخشی مناسبی همراه باشد. 

اعلایی گفت: هرچند استان قزوین در زمینه تولید غذا حرف برای گفتن دارد ولی تولید محصولات کشاورزی خیلی با معیارهای اقتصادی و فنی همراه نیست و باید برای آن برنامه ریزی کرد.

استاندار قزوین گفت: ۸۸ درصد منابع مصرفی آب استان در حوزه کشاورزی استفاده می شود ولی سهم کشاورزی در تولید ناخالص داخلی ۱۲ درصد است که این مقدار به هیچ وجه مطلوب نیست و باید برای بهبود این روند برنامه ریزی کرد. 

وی یادآورشد: مجموعه هایی که می توانند ضریب تبدیل آب به درآمد را افزایش دهند مورد حمایت جدی مجموعه مدیریتی استان قرار خواهند گرفت و همه کسانی که استان قزوین را برای سرمایه گذاری انتخاب می کنند بدانند که از آنها با تمام وجود حمایت خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha