۴ شهریور ۱۴۰۱، ۱۶:۴۹
کد خبرنگار: 1384
کد خبر: 84866870
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندار پردیس: ۵۰۰ مشکل در این شهرستان احصا شده است

پردیس- ایرنا- فرماندار شهرستان پردیس گفت: در سطح شهرستان با کمبود و محدودیت منابع مواجه هستیم و در عین حال تاکنون بیش از ۵۰۰ مشکل اصلی و فرعی احصا شده است.

به گزارش ایرنا، ظفر پورابراهیم به مناسبت هفته دولت به عنوان سخنران پیش از خطبه های نماز جمعه، اظهار داشت: در طی ۸ ماه گذشته با انجام بازدید های میدانی، برگزاری جلسات متعدد و با نگاه جامع برای مشکلات شهرستان برنامه ریزی شده است.

وی ادامه داد: گسترش و تبیین نگاه مردمی دولت، احترام به مردم و شنیدن حرف های مردم را با برگزاری سه شنبه های پاسخگویی مسئولان در دست اقدام و اجرا داریم.

فرماندار شهرستان پردیس گفت: برای رفع مشکلات در بخش های شهرستانی، استانی و ملی برنامه ریزی شده است که البته برخی از مشکلات نیاز به ظرفیت های فرا شهرستانی دارد.

پورابراهیم با اشاره به برخی از مشکلات شهرستان، توضیح داد: ۸۵ درصد از مساحت  شهرستان در پهنه محیط زیستی در شهرهای خسروآباد، سعید آباد، نواحی صنعتی، پارک فناوری پردیس و مسکن مهر قرار گرفته است، قانون پهنه محیط زیست در شهرستان نیاز به بازنگری دارد که در این راستا رییس جمهور دستور بازنگری داده است.

وی ادامه داد: بیمارستان خیرساز الغدیر بومهن ابتدای مهر افتتاح می شود و برای ساخت آرامستان زمین در اختیار شهرداری پردیس قرار گرفته که پس از رفع برخی از مشکلات در هفته دولت کلنگ زنی می شود. از سوی دیگر، مشکل مصلای پردیس حل شده و آنتن صدا و سیما به زودی نصب و فعال خواهد شد.

فرماندار شهرستان پردیس گفت: مسکن مهر مسئله دولت قبل است و بنابر منویات رئیس جمهور باید عقب ماندگی دولت قبل را جبران کنیم، عدد قابل توجهی از بودجه باید به این پروژه ملی تخصیص داده شود تا مالکان واحدهای خود را تحویل بگیرند و در این راستا پی گیری محسن منصوری استاندار تهران قابل تقدیر است.

پورابراهیم گفت: ساخت مترو، ساماندهی اسنادمالکیت نواحی صنعتی، ساماندهی حیوانات بی صاحب بر اساس دستور العمل وزرات کشور با همکاری بخشدارها و دهیارها و نظارت شهرداری پردیس، رفع مشکلات اسناد مالکیت شهرک طلائیه بومهن و بازگشایی مجموعه ورزشی نام آوران در دست اقدام و اجرا است.

وی ادامه داد: راه اندازی ستاد ساماندهی مساجد، راه اندازی شورای مدارس، تقویت ساختار قرارگاه فرهنگی، تشکیل هیات اجرایی برای یادمان شهدا، تداوم خدمات رسانی قرار گاه خدمت رسانی، تشکیل هیات های اندیشه ورز جوانان و ورزشکاران، تعیین نمایندگان فرماندار در حوزه های مختلف، تبدیل امام زاده سلطان مطهر (ع) به قطب فرهنگی در دستور کار قرار دارد.

فرماندار شهرستان پردیس با بیان اینکه یکسال از دولت مردمی گذشت و مهم ترین شعار دولت رئیسی رویکرد مردمی است، توضیح داد:  ابراهیم رییسی رئیس جمهور با تمام قوا به صورت شبانه روزی حال خدمت به مردم است و انجام بیش از۳۰ سفر استانی نشانه ای از این خدمات رسانی بی وقفه است.

پورابراهیم گفت: کاهش مرگ و میر کرونا، ارتقای دیپلماسی خارجی با حضور در اجلاس های منطقه ای، راه اندازی کارخانه های تعطیل، افزایش صادرات نفت، مردمی سازی یارانه ها و ارز توجیهی در دولت مردمی سیزدهم اتفاق افتاد.
وی ادامه داد: محرومیت زدایی، اجرای طرح جهادی آبرسانی به بیش از ۱۰ هزار روستا، آزاد سازی سواحل و رودخانه ها، تشکیل ستاد ملی جمعیت، و پی گیری طرح جوانی جمعیت در این دولت اجرایی شد.

فرماندار شهرستان پردیس گفت: با تمام مشکلات اقتصادی طی یکسال گذشته بارقه های امید ایجاد شده است، انتظارات زیادی از دولت مردمی وجود دارد که با استفاده از تمام ظرفیت کشور و مردم مشکلات مرتفع خواهد شد.

شهرستان پردیس با جمعیتی در حدود ۳۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha