میز خدمت متفاوت در ارومیه با حضور احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی 

ارومیه - ایرنا - برپایی میز خدمت و دیدار مستقیم و بدون واسطه دولتمردان و مدیران اجرایی با مردم، اولویت مسوولان خدمتگزار دولت سیزدهم است.

به گزارش ایرنا، امروز جمعه چهارم شهریور همزمان با سومین روز هفته دولت، میز خدمت با حضور احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی و مدبران کل دستگاه‌های تابعه این وزارتخانه در استان آذربایجان غربی در مصلای امام خمینی شهر ارومیه محل برگزاری نماز جمعه برپا شد.  

اقشار مختلف مردم با مراجعه بی واسطه به مسوولان ملی و استانی، به طرح مطالبات و خواسته‌های خود از طریق میز خدمت اقدام کردند.

حضور شخص وزیر امور اقتصادی و دارایی همچنین استاندار آذربایجان غربی در ابن میز و بررسی مسایل و مشکلات مردم باعث افزایش رضایتمندی مراجعین شد.

میز خدمت متفاوت در ارومیه با حضور احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی 

حضور پرشور مدیران حوزه‌های مختلف اقتصادی و خدماتی از مهمترین حاشیه‌های نماز جمعه این هفته ارومیه بود.
همه نهادهای این بخش‌ها با حضور مدیران و کارشناسان، پاسخگوی شهروندان بودند.
حضور شهروندان به ویژه بانوان هم در این میز خدمت قابل توجه بود؛ طبق گفته مدیرکل بازرسی استانداری، صدها نامه و درخواست در این میز دریافت شد.

میز خدمت متفاوت در ارومیه با حضور احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی 

سردادن شعارهای حمایت از دولت و شخص آیت الله رئیسی و تقدیر از خدمات استاندار آذربایجان غربی توسط نمازگزاران از دیگر حاشیه‌های این برنامه بود.
رئیسی حمایتت می‌کنیم و دولت انقلابی حمایتت می‌کنیم، شعاری بود که پس از سخنان خاندوزی و پیش از اقامه نماز جمعه از سوی مردم سر داده شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha