۵ شهریور ۱۴۰۱، ۱۱:۵۴
کد خبرنگار: 979
کد خبر: 84867670
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

۱۱۰ میلیارد ریال اعتبار برای آب شرب خوشاب خراسان رضوی اختصاص یافت

سبزوار- ایرنا فرماندار خوشاب گفت: یکی از مشکلات این شهرستان در حوزه تامین آب آشامیدنی شرب پایدار است که بدین منظور ۱۱۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی اختصاص یافته است.

به گزارش ایرنا، محمود شم آبادی روز شنبه در نشست شورای اداری خوشاب، با گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، افزود: از محل این اعتبار عملیات تجهیز و حفر چاه آب شرب شهر "مِشکان" و رفع مشکلات حوزه آب چاه امامت و منطقه بلوک تکاب صورت می گیرد.

وی در ادامه با اشاره به ظرفیت های خوشاب گفت: یکی از این قابلیت های برجسته این شهرستان در حوزه کشاورزی به ویژه تولید پسته است چنانکه این شهرستان به لحاظ سطح زیر کشت دومین قطب تولید این محصول در خراسان رضوی به شمار می رود.

فرماندار خوشاب افزود: در راستای معرفی خوشاب به عنوان قطب تولید پسته، جشنواره پسته با همکاری نهادهای مختلف در این شهرستان برگزار خواهد شد که این رویداد فرصتی بی نظیر برای معرفی این منطقه است. 

شم آبادی افزود: همچنین همزمان با هفته دولت ۲۰ پروژه عمرانی، کشاورزی، تولیدی و خدماتی با سرمایه گذاری ۸۶۰ میلیارد ریال در خوشاب، شامل طرح های عمرانی، کشاورزی ،برق، مخابرات گاز، تولیدی و خدمات شهری و روستایی به بهره برداری می رسد.

فرماندار خوشاب افزود: همچنین در ایام هفته دولت ۴۰ عنوان برنامه شامل نشست با مردم، پرسش و پاسخ، بازدید از مناطق روستایی و میز خدمت برپا می شود.

سلطان‌آباد، مرکز شهرستان ۳۸ هزار نفری خوشاب در ۱۷۵ کیلومتری غرب مشهد واقع است.

این شهرستان مرکب از بخش های مرکزی، مشکان و نوده انقلاب دارای ۷۰ روستاست.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha