۵ شهریور ۱۴۰۱، ۱۴:۳۳
کد خبر: 84867959
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بنیاد مهدویت ۱۱۰ عنوان کتاب برای کودکان و نوجوانان تدوین کرد

اردبیل - ایرنا - معاون فرهنگی بنیاد مهدویت کشور از تدوین ۱۱۰ عنوان کتاب برای کودکان و نوجوانان در بنیاد مهدویت خبرداد.

به گزارش ایرنا ، محمد رضا نصوری روز شنبه در جلسه شورای قرآن ، عترت و نماز استان اردبیل با بیان اینکه ترویج و تعمیق علوم قرانی جزو اهداف این بنیاد است، گفت: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری اینک زمان آن رسیده که با استفاده از ابزار هنر به سمت کادرسازی و تربیت نیروی مجرب حرکت کنیم.

وی هدف اصلی بیانیه گام دوم انقلاب را آمادگی برای ظهور و تمدن‌سازی دانست و اظهار کرد: باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنیم که از فرهنگ ابتذال به سمت فرهنگ انتظار پیش برویم.

وی به گردآوری بسته‌های آموزشی برای معلمان اشاره کرد و افزود: تفاهم‌نامه‌ای با دانشگاه فرهنگیان و شهید رجایی با هدف توانمندسازی معلمان برای پاسخگویی به شبهات انعقاد شده است.

مدیر آموزشی و فرهنگی بنیاد مهدویت کشور نیز در این جلسه گفت: برای تداوم و تربیت سربازان نسل منتظر باید در سوق دادن دانش‌آموزان مستعد و شایسته به این کانون اهتمام ویژه‌ای داشته باشیم.

حسین عباسعلی‌پور با اشاره به چهار کتاب تدوین شده برای نوآموزان با عنوان" یاران آفتاب" ادامه داد: این بنیاد در نظر دارد برای تدریس این کتب در دوره پیش‌دبستانی، دوره‌های توانمندسازی ۳۲ ساعته برای مربیان پیش دبستانی اجرا کند.

وی همچنین از آمادگی بنیاد برای برگزاری دوره‌های ۲۴ ساعته برای معاونان پرورشی مدارس نیز خبرداد و گفت: محتواهای خوبی برای مسابقات کتابخوانی در مدارس تدارک دیده شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل هم در این جلسه با اشاره به ۳۰ برنامه تدوین شده تربیتی در استان، گفت: با توجه به موقعیت حساس امروزی برنامه‌های تربیتی را باید بیش از پیش عملیاتی کنیم.

کلام‌الله صفری اظهار کرد: انتقال ارزش‌های دینی و انقلابی و هدف‌های ناب تربیتی تنها در صورتی محقق خواهد شد، که دیگر ارگان‌های فرهنگی و تربیتی در کنار آموزش و پرورش مشارکت داشته باشند.

وی همچنین با اشاره به برگزاری سی و ششمین اجلاس مدیران و روسای آموزش و پرورش سراسر کشور ادامه داد: برگزاری این اجلاس و حضور رئیس‌جمهور و اعضای کابینه در این جلسه نشان از اهمیت آموزش و پرورش در دولت سیزدهم و مردمی دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha