۵ شهریور ۱۴۰۱، ۱۶:۴۲
کد خبرنگار: 1007
کد خبر: 84868003
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دارت بازان دانشگاه محقق اردبیلی نایب قهرمان کشور شدند

اردبیل - ایرنا - تیم دارت پسران دانشگاه محقق اردبیلی نایب قهرمان پنجمین المپیاد ورزش‌های همگانی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور شد.

به گزارش روز شنبه ایرنا از اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل پنجمین المپیاد ورزش‌های همگانی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور به مدت سه روز به میزبانی دانشگاه شهرکرد در استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

در این مسابقات تیم دارت پسران دانشگاه محقق اردبیلی موفق شد در بین ۳۸ دانشگاه شرکت کننده از سراسر کشور با کسب مدال نقره، نایب قهرمان شود.

دارت‌بازان دانشگاه محقق اردبیلی متشکل از علی عباس زاده، هاشم سید کریمی و سید احسان حسنی که با مربیگری منصور جبری و سرپرستی بهزاد الوانی در پنجمین المپیاد ورزش های همگانی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشور حضور داشتند.

در این رقابت‌ها تیم مشهد با وجود ۲ بازیکن ملی‌پوش، با اختلاف امتیاز بسیار کم نسبت به تیم دانشگاه محقق اردبیلی مقام اول را کسب کرد و تیم‌های بیرجند و تهران نیز به طور مشترک سوم شدند.

در این مسابقات مونا مولوی دانشجوی کارشناسی ارشد دانشگاه محقق اردبیلی به عنوان مسئول برگزاری مسابقات حضور داشت.

دانشگاه محقق اردبیلی در سال ۱۳۵۷ با نام دانشکده کشاورزی تاسیس شده است و اکنون تعداد رشته‌های مصوب این دانشگاه ۲۸۱ رشته شامل ۶۲ رشته در مقطع دکتری، ۱۳۳ رشته مقطع کارشناسی ارشد، ۷۹ رشته مقطع کارشناسی و هفت رشته مقطع کاردانی است.

این دانشگاه دارای ۹ دانشکده، سه مرکز تحقیقات، سه پژوهشکده، ۱۹ هسته پژوهشی و یک مرکز نوآوری و رشد واحدهای فناور است و همایش‌های علمی و آموزشی متنوعی در آن با حضور مسئولان کشوری و استانی برگزار می‌شود.

استان مرزی اردبیل با یک میلیون و ۲۸۰ هزار نفر جمعیت و ۱۲ شهرستان در شمال ایران و مرز جمهوری آذربایجان واقع شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha