۷ شهریور ۱۴۰۱، ۱۷:۰۷
کد خبر: 84871637
T T
۵ نفر

برچسب‌ها

معاون وزیرصنعت و تجارت: امضاهای طلایی را حذف کردیم 

قم ـ ایرنا ـ معاون حقوقی و امور مجلس وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: در این دولت، امضاهای طلایی را حذف کردیم که یکی از این موارد در زمینه «کارت بازرگانی» بود که الان صدور کارت بازرگانی بدون دخالت عامل انسانی از طریق سامانه و بر اساس ضوابط انجام می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمدجواد حاج‌حسینی روز دوشنبه در دیدار آیت‌الله سید محمد سعیدی نماینده ولی فقیه و امام جمعه قم در سالن محراب حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س)، با بیان اینکه در دولت سیزدهم کارهای بسیار خوبی از جمله در وزارت صمت انجام شده است، افزود:  در این وزارتخانه ۱۰۶ طرح تحولی در حوزه‌های گوناگون صنعت، معدن، تجارت و خودرو تعریف شده‌ است. 

وی با اشاره به اینکه برای ۴۸۰ شهرستان کشور سند آمایش صنعتی، معدنی و تجاری تدوین شده ‌است؛ خاطرنشان کرد: اجرای این سند، می تواند بسیاری از مشکلات را حل کند.

وی با بیان اینکه کشور ما دارای منابع بسیاری است و باید بتوانیم از آنان به نحو شایسته ای استفاده کنیم، بیان کرد: طبق فرمایش رییس‌جمهور نباید کارهای نمایشی انجام دهیم و از صنایع حمایت می‌کنیم.  

حاج‌حسینی با تاکید بر اینکه همین کارهایی که روی زمین است را باید انجام دهیم، اظهار داشت: تلاش و کوشش می کنیم که گرفتار روزمرگی نشویم.  

وی با اشاره به برنامه ریزی انجام شده در واگذاری سهام صنایع خودروسازی بزرگ کشور به بخش خصوصی گفت: خودرو بحث امنیت ملی شده است، البته اگر بتوانیم موانع را رفع کنیم، اتفاق‌های مهمی در این بخش رخ خواهد داد.  

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت صنعت، معدن و تجارت  بر افزایش کیفیت در صنعت خودروسازی کشور تاکید کرد. 

وی همچنین امروز در دومین برنامه سفر خود به استان قم به مناسبت هفته دولت؛ از یک شرکت تولیدکننده پروفیل آلومینیوم در شهرک صنعتی امید واقع در جاده قم - کهک با سرمایه‌گذاری ۷۰۰ میلیارد ریال و اشتغالزایی ۱۰۰ نفر بازدید کرد.

همچنین با حضور وی؛ یک واحد تولیدی انواع کفش و صندل با ظرفیت تولید پنج میلیون جفت در سال، سرمایه گذاری ۱۲۰ میلیارد ریال و اشتغالزایی ۶۰ نفر در شهرک صنعتی مذکور افتتاح شد. 
وی در ادامه سفر یک روزه خود جلسه ها و دیدارهایی با  تاجران و صنعتگران داشت.

محمدعلی رجایی رییس‌جمهور و حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدجواد باهنر نخست‌وزیر وقت ایران در هشتم شهریور ۱۳۶۰ بر اثر انفجار تروریستی توسط منافقان در تهران به شهادت رسیدند؛ دوم تا هشتم شهریور به عنوان «هفته دولت» نامگذاری شده ‌است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha