اصولی: هیئت رئیسه از لغو مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال بی‌خبر بود

تهران- ایرنا- سخنگوی فدراسیون فوتبال با اشاره به تصمیم ناگهانی برای لغو مجمع انتخاباتی این فدراسیون گفت: هیچکدام از اعضای هیئت رئیسه از این تصمیم خبر نداشتند.

به گزارش ایرنا، در نخستین ساعات بامداد روز سه‌شنبه فدراسیون فوتبال اعلام کرد مجمع انتخاباتی این فدراسیون به خاطر پاره‌ای از مسائل لغو و به زمان دیگری موکول شده است. بعد از  اعلام این خبر، هیئت رئیسه جلسه اضطراری برگزار کرد و در نهایت قرار شد انتخابات این فدراسیون طبق قانون و در زمان تعیین شده برگزار شود.

احسان اصولی سخنگو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال بعد از جلسه بامدادی و اضطراری هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال امروز در گفت و گویی اعلام کرد: هیچ‌کدام از اعضای هیئت رئیسه از لغو انتخابات و خبری که روی سایت فدراسیون در این باره قرار گرفت خبر نداشتند و به همین دلیل بلافاصله جلسه‌ای برگزار کردیم.

وی افزود: در خصوص لغو مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال از حسن کامرانی‌فر  دبیرکل فدراسیون فوتبال سؤال کردیم که دلایلی داشتند و  هیچ‌کدام از دلایل دبیرکل برای لغو انتخابات مورد پذیرش اعضای هیئت رئیسه قرار نگرفت و مجمع انتخاباتی ساعت ۹ صبح امروز (سه‌شنبه) برگزار می‌شود.

وی در واکنش به استعفای دبیرکل فدراسیون فوتبال نیز گفت: این خبر صحت ندارد و کامرانی‌فر استعفا نداده است.

مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال تا دقایقی دیگر در سالن همایش‌های صدا و سیمای جمهوری اسلامی برگزار خواهد شد. مهدی تاج، میرشاد ماجدی و عزیزالله محمدی سه نامزد انتخاباتی فدراسیون فوتبال هستند.  این انتخابات با حضور نماینده فدراسیون بین‌المللی فوتبال و  کنفدراسیون فوتبال آسیا برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha