واقعه عاشورا ترسیم کننده راه درست برای بشریت است

ساری - ایرنا - معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران گفت : واقعه عاشورا ترسیم کننده راه درست برای بشریت است و این حماسه بزرگ به انسان‌ها درس گذشت ، ایثار و آزادگی آموخت.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، روح الله سلگی روز سه شنبه در آیین گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و هفته دولت در مازندران افزود: امام حسین (ع) و یارانشان انسان هایی بودند که از تمام هستی خود در برابر کفر گذشتند تا درس آزادگی را به بشریت بیاموزند و  این عزاداری برای آنان، برای رفع مشکلات امروز جامعه ما نیز گشایشی ایجاد خواهد کرد.

وی واقعه عاشورا را بزرگ ترین تراژدی و حماسه تاریخ معرفی کرد و ادامه داد : اهل بیت عصمت و طهارت به ما آموختند که باید زندگی‌مان را در محور آزادگی، مبارزه با طاغوتیان و زورگویان قرار دهیم.

سلگی با اظهار این که مسیر الهی و معنوی انقلاب اسلامی منتهی به ظهور امام عصر(عج) خواهد شد ، با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و هفته دولت ، گفت : با همت دولت سیزدهم و تلاش استاندار جهادی مازندران  در هفته دولت امسال طرح های بزرگی افتتاح و کلنگ زنی شد که با تکمیل و بهره براداری آنان، مردم از مزایای آن بهره متد خواهند شد. 

معاون استاندار مازندران، بیان کرد: دولت سیزدهم در یک سال گذشته با تغییر سیاست‌های اجرایی، شجاعت در تصمیم گیری و رفع موانع اداری، روند توسعه مازندران را شتاب بخشید.

وی افزود : استاندار انقلابی و جهادی مازندران با تلاش شبانه روزی در حال خدمت به مردم است و حضور میدانی نماینده عالی دولت در عرصه های مختلف بویژه در سیلاب غرب مازندران موید این مطلب مهم و اساسی است. 

او ادامه داد : مسایل مربوط به نظام توسعه ای مازندران با دستور استاندار جهادی مازندران تهیه و تدوین شده است.

در تقویم رسمی  کشورمان دوم تا هشتم شهریور ماه هفته دولت نامگذاری شد که علاوه بر این گرامیداشت یاد و نام شهیدان رجایی و باهنر و روز مبارزه با تروریسم از دیگر عناوین این هفته است. 

همزمان با آغاز هفته دولت بهره برداری از ۳۸۸ طرح عمرانی، اقتصادی و زیربنایی استان با سرمایه گذاری بیش از ۲هزارو ۵۵ میلیارد تومان آغاز شده است .همچنین در این هفته کلنگ ۴۷ پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۸۲ میلیارد تومان در استان به زمین زده شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha