۸ شهریور ۱۴۰۱، ۱۵:۳۵
کد خبرنگار: 1004
کد خبر: 84872504
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سرمایه‌گذاری و اقدامات عمرانی دولت در مردم امید آفرید

تربت‌حیدریه- ایرنا- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی گفت: اقدامات عمرانی و سرمایه‌گذاری‌های جدید دولت در اجرای طرحهای مختلف باعث افزایش امیدواری اجتماعی شده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سید هادی طبابایی روز سه‌شنبه در آیین کلنگ زنی یا بهره برداری از ۶۴ پروژه عمرانی رشتخوار و در جمع مسوولان و معتمدان این شهرستان اظهار داشت: دولت هم اکنون صدها طرح و پروژه مختلف با حجم سرمایه گذاری ۸۴ هزار میلیارد تومان را در اقصی نقاط استان خراسان رضوی در دست اجرا دارد که این حجم بالا از کار و تلاش باعث افزایش امید مردم و سرمایه اجتماعی می‌شود.

سرمایه‌گذاری و اقدامات عمرانی دولت در مردم امید آفرید

وی همچنین گفت: سالانه حدود ۲ میلیون نفر از اتباع افغانستان به صورت غیرمجاز وارد خراسان رضوی می شوند که این جمعیت هزینه زیادی را به استان تحمیل می کند و به رغم حضور نماینده سازمان ملل کار درخور توجه بین المللی در این زمینه انجام نشده است و در این خصوص کمک بیشتر به مهاجران را خواستاریم.

همچنین فرماندار رشتخوار در این جلسه بیان کرد: دو خطه شدن راه ارتباطی رشتخوار به تربت‌حیدریه و خواف دغدعه مردم منطقه است که در این رابطه سرعت عمل بیشتر دستگاههای ذیربط مورد تاکید است.

حسین باهوش همچنین به کاهش مشکل کمبود آب در بخش‌هایی از شهرستان رشتخوار اشاره و اظهار کرد: امسال ۲ حلقه چاه جدید برای رفع مشکل کمبود آب بویژه در بخش "جنگل" حفر می‌شود.

فرماندار رشتخوار اضافه کرد: بالاترین میزان قیر رایگان دولتی در خراسان رضوی به این شهرستان اختصاص یافت و از همین  محل تاکنون ۲۰ کیلومتر جاده روستایی آسفالت شده است.

سرمایه‌گذاری و اقدامات عمرانی دولت در مردم امید آفرید

باهوش از راه اندازی دانشگاه پیام‌نور رشتخوار طی سال جاری و پذیرش ۱۵۰ دانشجو خبر داد و تصریح کرد: توسعه رشتخوار به سمت صنعتی شدن است و در این خصوص فاز دوم "فولاد اروند نوین" تا پایان امسال به بهره برداری می‌رسد، ضمن اینکه با تخصیص ۵۴۰ میلیارد تومان تسهیلا،  فولاد شکفته رشتخوار با ۱۰۰ نفر اشتغال اولیه امسال راه‌اندازی می شود.

وی گفت: ۶۴ پروژه عمرانی رشتخوار امروز کلنگ زنی یا مورد بهره برداری قرار گرفت که در این رابطه ۴۷ میلیارد تومان هزینه شده است.

رشتخوار در ۲۱۳ کیلومتری جنوب مشهد با ۲ بخش مرکزی و جنگل از شمال و شمال شرقی به شهرستان زاوه و از شمال غربی به تربت‌حیدریه و از جنوب غربی و جنوب به گناباد و از شرق و جنوب شرقی به شهرستان مرزی خواف در همسایگی افغانستان محدود می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha