۸ شهریور ۱۴۰۱، ۱۷:۴۰
کد خبرنگار: 750
کد خبر: 84872958
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

۵ طرح عمرانی در بخش بیارجمند شاهرود بهره‌برداری شد

شاهرود - ایرنا - معاون استاندار و فرماندار ویژه شاهرود گفت: پنج طرح عمرانی با اعتباری افزون بر ۹ میلیارد و ۲۶۲ میلیون تومان بهره‌برداری و یک طرح آبرسانی در بخش بیارجمنداین شهرستان کلنگ‌زنی شد.

ابوطالب جلالی روز سه‌شنبه در آخرین روز از هفته دولت در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: خانه بهداشت روستای دزیان به مساحت ۲۰۰ متر مربع و زیربنای ۹۶ متر با اعتباری افزون بر ۹۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات ملی، استانی و سایر منابع به بهره برداری رسید.

وی با بیان اینکه خانه بهداشت روستای دزیان ظرفیت ارایه خدمت به ۱۷۰ خانوار در حدود ۶۰۰ نفر را دارد، اظهار داشت: ساختمان محیط‌بانی احمدآباد خارتوران از طرح‌های اداره حفاظت محیط زیست نیز با اعتبار ۷۷۲ میلیون تومان از محل اعتبارات ملی افتتاح شد.

جلالی به بهره‌برداری از طرح‌های آبخیزداری در حوزه صالح آباد - زمان آباد اشاره و اضافه کرد: سه طرح بند خاکی و ملات با حجم عملیات خاکی به مقدار ۱۴ هزار متر مکعب و یک‌هزار و ۶۰۰ متر مکعب سنگ ملات با اعتباری افزون بر۲ میلیارد و ۴۹۰ میلیون تومان از محل اعتبارات ملی بهره‌برداری شد.

فرماندار ویژه شاهرود ادامه داد: آسفالت محور روستایی کلاته مطهری از طرح‌های اداره کل راه و شهرسازی شرق استان سمنان به طول پنج کیلومتر با اعتباری افزون بر سه میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات استانی و سایر منابع در هفتمین روز از هفته دولت افتتاح شد.

وی به افتتاح طرح بهسازی معابر شهرداری بیارجمند اشاره کرد و گفت: یک‌هزار ۵۰۰ متر نهرآب و یکهزار و ۳۰۰ متر مربع سنگ فرش سنتی با اعتبار ۲ میلیارد تومان از محل اعتبارات داخلی شهرداری به بهره‌برداری رسید.

جلالی از آغاز عملیات اجرایی حفر ۲ حلقه چاه در منطقه گرماب و تلخاب بخش بیارجمند خبر داد و افزود: برای اجرای گام نخست این طرح اعتباری افزون بر ۹ میلیارد تومان در نظر گرفته شد.    

به گزارش ایرنا، در آخرین روز از هفته دولت، فرماندار ویژه شاهرود و مسوولان شهرستان، دیدار با امام جمعه بیارجمند، عطرافشانی گلزار شهدای این بخش و دیدار با خانواده شهید رمضانعلی احمدی در روستای دزیان را در دستور کار قرار دادند.

بیارجمند یکی از بخش های سه‌گانه شاهرود در ۱۱۰ کیلومتری جنوب شرق این شهرستان واقع شده است.

از مجموع ۱۱۱ طرح  قابل افتتاح شهرستان شاهرود ۱۰۰ مورد عمرانی و ۱۱ طرح اقتصادی است که در مجموع برای اجرای این طرح‌ها ۴۳۰ میلیارد تومان هزینه شد؛ همچنین عملیات اجرایی ۲۳ طرح عمرانی در سطح شهرستان با اعتباری بالغ بر ۶۷۰ میلیارد تومان نیز در هفته دولت آغاز می‌شود که با افتتاح این طرح‌ها برای ۱۲۲ نفر شغل ایجاد می‌شود.

شهرستان شاهرود با ۵۴ هزار کیلومتر مربع وسعت و  بیش از ۲۲۰ هزار تن جمعیت در شرق استان سمنان قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha