۲ مدرسه برکت در روستاهای میناب به بهره‌برداری رسید

بندرعباس- ایرنا- همزمان با هفتمین روز از هفته دولت، ۲ مدرسه برکت با حضور فرماندار ویژه میناب در روستاهای این شهرستان به بهره برداری رسید.

به گزارش ایرنا، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس هرمزگان عصر سه‌شنبه در حاشیه بهره برداری از این فضاهای آموزشی گفت: این مدرسه ها با مشارکت بنیاد برکت و اداره کل نوسازی مدارس با هزینه‌ای افزون بر ۷۵ میلیارد ریال احداث شده است.

سید فخرالدین هاشمی افزود: بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) تعداد ۱۰۳ طرح آموزشی در قالب ۶۸۴کلاس با هزینه ای افزون بر ۶۵۰ میلیارد ریال به صورت مشارکتی را در استان هرمزگان تقبل کرده است.
وی در تشریح این فضاهای آموزشی نیز بیان داشت: مدرسه ۶ کلاسه برکت گرازوئیه با زیربنای ۴۰۸ مترمربع و با هزینه ای افزون بر ۶۰ میلیارد ریال در شهرستان میناب به بهره برداری رسید.
مدیرکل نوسازی مدارس هرمزگان اظهارداشت: مدرسه سه کلاسه برکت شهید رضایی چهکار با زیربنای ۱۴۳ مترمربع و با هزینه ای افزون بر ۱۵ میلیارد ریال در شهرستان میناب به بهره برداری رسید.
هاشمی خاطرنشان کرد: در شهرستان میناب تعداد ۲۴ طرح فضای آموزشی در قالب ۱۰۰ کلاس درس با زیربنای ۱۰ هزار و ۱۶۱مترمربع و با هزینه ای افزون بر یکهزار و ۲۸۰ میلیارد ریال در هفته دولت و مهرماه سال جاری افتتاح می شود.
اداره کل نوسازی مدارس استان هرمزگان ۱۲۴پروژه فضای آموزشی در قالب ۵۱۵ کلاس درس با زیربنای ۵۶ هزار و ۶۶۰مترمربع و با اعتباری بالغ بر ۵۹۰ میلیارد تومان در مناطق مختلف استان هرمزگان در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید و همزمان با هفته دولت، افتتاح می کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha