۱۰ شهریور ۱۴۰۱، ۷:۳۸
کد خبرنگار: 916
کد خبر: 84874072
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

۱۹۱ شرکت تعاونی در شهرستان چابهار فعال است

۱۰ شهریور ۱۴۰۱، ۷:۳۸
کد خبر: 84874072
۱۹۱ شرکت تعاونی در شهرستان چابهار فعال است

چابهار- ایرنا- رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی چابهار گفت: هم‌اینک ۱۹۱ شرکت تعاونی با هفت هزار و ۵۰۰ نفر عضو در این شهرستان فعال هستند که سرمایه گذاری ۴۹ میلیارد ریال در آنها شکل گرفته است.

خلیل احمد سلامی روز پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا با گرامیداشت هفته تعاون اظهارداشت: این تعاونی‌ها زمینه اشتغال بیش‌از چهار هزار و ۷۸۰ نفر را فراهم کرده‌اند.

وی افزود: در هفته تعاون برنامه‌های متنوعی شامل دیدار با فرماندار، خانواده معظم شهدا و عطر افشانی وتجدید میثاق با آرمان‌های شهدای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، مسابقات فرهنگی ورزشی و قایقرانی‌ برنامه‌ریزی و در حال اجراست.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی چابهار بیان کرد: علاوه بر این یک سری تخفیفاتی را شرکت‌های تعاونی تولیدی و خدماتی در شهرستان چابهار در نظر گرفته‌اند و خدمات و محصولات خود را با ۱۰ درصد تخفیف لازم ارائه می‌دهند. 

وی گفت: در هفدهمین‌ جشنواره تعاونی‌های برتر سیستان و بلوچستان، شهرستان چابهار از نظر کمی در استان رتبه سوم را کسب کرد و از نظر کیفی و براساس نظر هیات داوران وزارتخانه ۱۱ شرکت تعاونی در سطح استان تحت عنوان تعاونی‌های برتر استانی انتخاب شدند که از بین این ۱۱ شرکت‌های استانی ۶ شرکت تعاونی در حوزه جغرافیایی شهرستان چابهار بودند که به عنوان تعاونی های برتر استانی انتخاب شدند.

سلامی ادامه داد: برنامه تجلیل از آنها در اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان در دهم شهریور ماه برنامه ریزی شده که با حضور استاندار از تعاونی‌هایی که رتبه برتر استانی رو کسب کردن تجلیل می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha