۱۰ شهریور ۱۴۰۱، ۹:۴۵
کد خبرنگار: 2161
کد خبر: 84874570
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

سورتمه مدرن و شهربازی گرگان تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسد

گرگان - ایرنا - رییس شورای اسلامی گرگان با اشاره به روند مطلوب اجرای پروژه‌های عمرانی از جمله شهربازی مدرن این شهر گفت:  سالن مسقف ۶ هزار مترمربعی شهربازی و سورتمه ریلی تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

ناصر گرزین روز پنجشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: اسکلت و کار ساختمانی سالن مسقف ۶ هزار متر مربعی شهر بازی تا پایان مهر تمام می شود و با واگذاری ابنیه به پیمانکار مراحل تامین برق و تکمیل تجهیزات شهربازی تا پایان سال به اتمام خواهد رسید.

وی گفت: فاز دوم پروژه شهربازی هم در قالب نصب سورتمه ریلی با پیشرفت ۵۰ درصد در حال تکمیل است و تا پایان مهرماه ایستگاه پنج طبقه آن به اتمام می‌رسد.

گرزین افزود: کانتینرهای سورتمه بعد از طی مراحل قانونی از گمرک بندرعباس ترخیص و وارد گرگان خواهد شد.

وی گفت: شرایط پرداخت مطالبات پیمانکاران در وضع مطلوب قرار دارد و حداکثر دیون شهرداری به قرارگاه خاتم الانبیا رقمی معادل ۷۰۰ میلیارد ریال است که همزمان با تکمیل پروژه این مبلغ تسویه می شود.

به گزارش ایرنا، عملیات اجرایی ساخت شهربازی مدرن گرگان در بهمن سال ۹۸ در زمینی به مساحت تقریبی ۱۵ هکتار که مالکیت آن متعلق به شهرداری گرگان است در منطقه هزار پیچ آغاز شد.

بر اساس اعلام شهرداری گرگان احداث این مجموعه تفریحی بیش از هزار میلیارد تومان هزینه خواهد داشت.

مجموعه شهر بازی مسقف به مساحت ۶ هزار مترمربع، شهر بازی روباز به مساحت ۶۶ هزار و ۵۰۰ مترمربع، سایت سورتمه سواری، مجموعه های اقامتی هتل و رستوران بازارچه صنایع دستی و مراکز فرهنگی و مسجد از بخش‌های مختلف این مجموعه تفریحی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha