سه پروژه ورزشی طرح شهید سلیمانی در شهرستان دیلم بوشهر افتتاح و اجرا شد

گناوه - ایرنا - سه پروژه ورزشی آموزشی در قالب طرح شهید سلیمانی در شهرستان دیلم با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر افتتاح و عملیات اجرایی آنها آغاز شد.

به گزارش ایرنا، روابط عمومی آموزش و پرورش دیلم روز پنجشنبه به نقل از مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر در این آیین گفت: پروژه‌های ورزشی دانش آموزی دیلم طرح سردار شهید سلیمانی شامل ۲ چمن مصنوعی  و یک کلاس درس تربیت بدنی برای  سه آموزشگاه مدرس، شهید سلیمانی و عصمت در نظر گرفته شده است.

علی موحدی اظهارکرد: برای ۲ پروژه چمن مصنوعی بیش از ۳۰۰ میلیون تومان اعتبار  در راستای طرح نهضت ملی فضای ورزشی درون مدرسه‌ای اختصاص یافته است که هر کدام به مساحت  ۵۴۴ مترمربع ، در مدارس پسرانه شهید سلیمانی و مدرس اجرایی می‌شود.

وی بیان داشت: کلاس درس تربیت بدنی مدرسه عصمت شهر دیلم نیز به مساحت ۱۲۰ مترمربع و با اعتبار ۸۰ میلیون تومان  افتتاح می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: این کلاس دارای کف پوش تاتامی، دیوار پوش ایمنی، دیوار کوهنوردی و به تشک ژیمناستیک، حلقه بسکتبال، طناب، حلقه و وسایل بازی  ، پله چابکی و  ترامبولین مجهز شده است.

وی افزود: در قالب این طرح،  ۳۶ چمن دانش‌آموزی و ۸ هشت سالن ورزشی در سراسر استان بوشهر احداث شده و یا اجرایی می‌شود که از این مجموع ۲ چمن مصنوعی ، یک کلاس درس تربیت بدنی و سالن دانش‌آموزی  به شهرستان دیلم تعلق گرفت.

شهرستان دیلم با بیش از ۷۵۰۰ دانش‌اموز در شمالی‌ترین نقطه استان بوشهر قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha