۱۰ شهریور ۱۴۰۱، ۱۴:۴۶
کد خبر: 84874950
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اختصاص ۴هکتار زمین جهت احداث آرامستان مرکزی شهر آبسرد دماوند

دماوند - ایرنا - فرماندار شهرستان دماوند از تحقق یکی دیگر از مطالبات مردم شهر آبسرد در دولت مردمی سیزدهم خبر داد و گفت: ۴ هکتار زمین جهت احداث آرامستان مرکزی شهر آبسرد از توابع شهرستان دماوند در دستور کار قرار گرفت.

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا و به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان دماوند، جلسه‌ مکان یابی و تعیین تکلیف آرامستان مرکزی شهر آبسرد برگزار شد.

رضا طاهرخانی در این جلسه با اشاره به عدم گنجایش و تکمیل ظرفیت آرامستان فعلی شهر آبسرد در آینده ای نزدیک گفت: یکی از مطالبات جدی و بر جای مانده مردم از گذشته، احداث آرامستان مرکزی این شهر است که با توجه به تکمیل ظرفیت برخی از آرامستان ها، شناسایی، طراحی و اجرای آرامستان از مطالبات اصلی شهروندان است که باید به آن توجه شود.

وی افزود: مجموعه مدیریت شهری آبسرد و دستگاه‌های مربوطه تمام نیازمندی‌ها و تمهیدات لازم برای رفع احداث آرامستان در این شهر را پیش بینی کرده و اقدامات لازم را به قید فوریت انجام دهند.

گفتنی است در این جلسه مقرر شد ۴هکتار از اراضی شهرسازی جهت احداث آرامستان به همکاری شهرداری شهر آبسرد تخصیص داده شود و پس از اخذ مجوزات لازم از ادارات استانی توسط دستگاههای متولی، عملیات احداث آن آغاز گردد تا یکی دیگر از مطالبات مردم شهرستان دماوند در دولت مردمی سیزدهم محقق شود.

دیدار ریاست دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب با فرماندار شهرستان دماوند
به گزارش روز پنجشنبه ایرنا و به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان دماوند، رضایی، ریاست دادگستری و تقی زاده دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دماوند با رضا طاهر خانی فرماندار شهرستان دماوند دیدار و گفتگو کرد.

 فرماندار شهرستان دماوند در این دیدار با اشاره به عزم جدی مجموعه دولت مردمی سیزدهم درطی یکسال برای پیگیری مطالبات و رفع مشکلات مردم گفت: دولت تلاش دارد تا در راستای رفع این مشکلات بهترین خدمات را ارائه دهد.

وی ادامه داد: در این راستا گام‌های خوبی در حوزه های زیر ساخت، عمران، مقابله با ساخت و ساز غیر مجاز، حوزه های روستایی، اشتغال، حمایت از تولید، تحقق مطالبات برزمین مانده مردم و... در شهرستان انجام شده است .

طاهرخانی با اشاره به ضرورت تبیین عملکردهای دولت و نظام از سوی مدیران تاکید کرد : تعامل و همکاری دستگاهها با مجموعه قضا در راستای پیشبرد اهداف دولت از جمله ضرورت ها است که در شهرستان دماوند هماهنگی بسیار خوبی بین دستگاه اجرایی و دستگاه قضایی وجود دارد.

این مقام مسئول تصریح کرد: هم افزایی و هماهنگی مجموعه اجرایی شهرستان با قوه قضاییه باعث تحقق هرچه بهتر شعار سال در شهرستان دماوند خواهد شد.

فرماندار شهرستان خاطر نشان کرد: دستگاه اجرایی شهرستان نیز همراه با دستگاه قضایی با  وحدت و همدلی در راستای ایجاد امنیت و کاهش جرائم و آسیب های اجتماعی تلاش می نماید.

دیدار فرمانده انتظامی شهرستان دماوند و فرمانده مرکز آموزش تخصصی سید الشهداء(ع) شهر آبعلی با فرماندار شهرستان دماوند
به گزارش روز پنجشنبه ایرنا و به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان دماوند، سرهنگ فاضلی فرمانده انتظامی شهرستان دماوند به همراه جانشین و پرسنل انتظامی و سرهنگ جعفری فرمانده اردوگاه سیدالشهدا شهرستان دماوند با رضا طاهرخانی فرماندار این شهرستان دیدار و گفتگو کردند.

رضا طاهرخانی، فرماندار شهرستان دماوند در این دیدار ضمن تقدیر از زحمات شایسته عوامل انتظامی اظهار داشت: امنیت یکی از مهمترین مؤلفه های پیشرفت کشور است و نیروی انتظامی ضمن برخورداری از اقتدار، همواره در کنار مردم و حافظ جان و مال مردم بوده و برای تحقق این وظیفه سنگین باید با جدیت تلاش کند.

فرماندار شهرستان دماوند با تقدیر و تشکر از همراهی بسیار خوب فرماندهی مرکز آموزشی فرهنگی مرکز آموزشی فرهنگی حضرت سیدالشهدا (ع) آبعلی با داشتن امکانات آموزشی،تفریحی، رفاهی و سالن آمفی تئاتر ظرفیت مطلوبی برای شهرستان دماوند است و می توان از پتانسیل بالای آن جهت اجرای برنامه های متنوع فرهنگی در سطح شهرستان استفاده نمود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha