۱۲ شهریور ۱۴۰۱، ۱۰:۵۸
کد خبرنگار: 1452
کد خبر: 84876241
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ملایر قطب نوظهور هندبال دختران کشور است

همدان- ایرنا- رییس هیات هندبال استان همدان گفت: ملایر قطب نوظهور هندبال دختران کشور است و فدراسیون نگاه خاص به استعدادهای این شهرستان به خصوص در تیم ملی دارد.

«مهدی اسفندیاری صالح» روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مربیان سازنده هندبال ملایر به ویژه مژگان ملکی این شهرستان توانسته‌اند به خوبی در بحث استعدادیابی و پرورش نخبه‌ها در بخش دختران فعالیت داشته باشند و اکنون به چهره‌های مطرح ملی تبدیل شده‌اند.

وی اضافه کرد: روز گذشته نیز امیدهای هندبال ملایر در عین شایستگی برای کسب عنوان قهرمانی، در نهایت بر سکوی دوم دختران کشور قرار گرفت که نشان از توانمندی هندبالیست‌های این شهرستان دارد.

اسفندیاری صالح خاطرنشان کرد: دختران هندبال ملایر در فینال امیدهای کشور با اختلاف تنها ۲ امتیاز مقابل تیم پرستاره البرز شکست را پذیرفتند که البته قرارگیری در رتبه دوم مسابقات هم افتخاری بزرگ به شمار می‌رود.

وی بیان کرد: مائده شهبازی، النازیارمحمدتوسکی، سبا زنگنه، بهاره زنگنه، محنامومنی، نازنین محمدحسینی، فاطمه نصیری، نرگس صادقی فر، بیتاروستایی، مهشیدبادمهر، نسیمارضایی، فاطمه ترک، هانیه عبدالمالکی، هدیه کارگر، ساراسهرابی، عاطفه شاهسوند، غزل محمدی راد و زهرا رضایی ستاره‌های منتخب تیم ملایر در مسابقات امیدهای کشور بودند که با مربیگری مژگان ملکی و سرپرستی الهام روشن در این رقابت‌ها شرکت کردند.

اسفندیاری صالح از استان همدان به عنوان معدن گرانبها در استعدادهای هندبال نام برد و افزود: حمایت از هندبال شهرستان‌ها باعث شده تا شاهد ظهور نخبه‌های مستعد در این ورزش باشیم.

هم اینک یک هزار هندبالیست در سطح استان همدان فعالیت دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha