مجتمع گردشگری جاده اردبیل- سرچم با ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی در دست احداث است

اردبیل - ایرنا - رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی اردبیل از پیشرفت فیزیکی ۲۰ درصدی روند احداث مجتمع گردشگری آب و آیینه با چهار هزار و ۴۰۰ متر مربع زیربنا در مسیر ارتباطی این شهرستان به سرچم خبر داد.

به گزارش روز دوشنبه روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل به ایرنا، محمدرضا شایقی در بازدید از عملیات احداث مجتمع گردشگری آب و آیینه گفت: این مجتمع گردشگری در کیلومتر ۱۶ جاده اردبیل سرچم با اعتباری بالغ بر ۶۶۰ میلیارد ریال در حال احداث است.

وی افزود: این مجتمع شامل فضاهایی مانند رستوران، کافی‌شاپ، هایپرمارکت، فروشگاه، سرویس بهداشتی، نمازخانه، فضای اقامتی، فوت کورت، فضای بازی کودکان و آبنما خواهد بود و زمینه اشتغال ۲۰ نفر را فراهم خواهد کرد.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی اردبیل ادامه داد: احداث چنین مجتمع‌هایی در مسیرهای دسترسی به مراکز گردشگری استان اردبیل، با توجه به گردشگرپذیر بودن منطقه از اهمیت خاصی برخوردار است و در ارائه خدمات به گردشگران تاثیر بسزایی خواهد داشت.

محور اردبیل سرچم با ۱۷۸ کیلومتر امتداد، یکی از مسیرهای ارتباطی این استان به مرکز کشور است و استان اردبیل با داشتن جاذبه های گرشگری، طبیعی، تاریخی، مذهبی از مقاصد گردشگران داخلی و خارجی محسوب می شود.

استان اردبیل با یک میلیون و ۲۸۰ هزار نفر جمعیت و ۱۲ شهرستان در شمال ایران واقع شده و مرکز آن بیش از ۵۰۰ هزار نفر جمعیت دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha