۲هزار میلیارد تومان از اعتبارات سفر رئیس جمهور به قزوین تخصیص یافت

قزوین-ایرنا- رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان قزوین گفت: از ۱۰ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان از اعتبارات مصوب سفر رئیس جمهور به قزوین یکهزار و ۱۰۰ میلیارد تومان در یک مرحله تخصیص یافت و ۹۰۰ میلیارد تومان نیز طی ماه جاری تخصیص می یابد.

ابوالفضل یاری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به اینکه تنها پنج ماه از سفر رئیس جمهور به قزوین می گذرد، این میزان تخصیص قابل توجه است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان قزوین با اشاره به زمان تخصیص اعتبارات مصوبات سفر رئیس جمهور به استان قزوین، گفت: ۸۰ درصد تخصیص اعتبارات مصوبات سفر به استان دو ساله دیده شده و بعضی پروژه ها نیز یک سال و سه سال هستند.

یاری یادآورشد: با توجه به نیاز مبرم مردم استان به بعضی پروژه ها قرار است آنها به شکل فازبندی اجرا و به بهره برداری برسند که از جمله آنها باید به بیمارستان ۷۰۰ تختخوابی قزوین اشاره کرد که قرار است با تخصیص هزار میلیارد تومان فاز اول آن تکمیل و راه اندازی شود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان قزوین در ادامه اظهار داشت: پیشبرد طرح های استانی و تکمیل آنها محدود به اعتبارات استانی یا مصوبات سفر رئیس جمهور نیست و از همه روش های جذب منابع در این خصوص استفاده می کنیم تا به سرعت اجرا و تکمیل پروژه های نیمه تمام استان بیافزاییم.

وی ادامه داد: برای تکمیل برخی طرح های عمرانی استان خارج از اعتبارات سفر رئیس جمهور و بودجه های ملی و استانی پیش بینی شده از ظرفیت های دیگر برای جذب منابع استفاده خواهیم کرد و در همین راستا مقرر شده تا به منظور تکمیل پروژه های فاضلاب ۳۰۰ میلیارد تومان منابع از محل تسهیلات بانکی جذب کنیم.

یاری، با بیان اینکه منابع عمومی و اعتبارات دولتی هفت درصد از رشد اقتصادی را شامل می شوند،افزود: این رقم نشان گر اهمیت فعالیت بخش خصوصی و جذب سرمایه گذاری است بنابراین توسعه استان را محدود به بودجه های دولتی نکرده ایم و ظرفیت های استان را به منظور جذب سرمایه گذاری و فعالیت بخش خصوصی بسیج کرده ایم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha