۱۶ شهریور ۱۴۰۱، ۱۱:۳۹
کد خبرنگار: 1101
کد خبر: 84880642
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

صالح‌آبادی: زائران برای دریافت ارز اربعین می‌توانند به بانک‌ها هم مراجعه کنند

تهران- ایرنا- رئیس کل بانک مرکزی گفت: زائران برای دریافت ارز اربعین می‌توانند به بانک‌ها هم مراجعه کنند تا باعث ازدحام جمعیت در صرافی‌ها نشود.

به گزارش خبرنگار حوزه دولت ایرنا، «علی صالح‌آبادی» روز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیأت دولت در گفت‌وگو با خبرنگاران درباره برنامه بانک مرکزی برای توزیع ارز زیارتی در اربعین گفت: انتظار بر این است که مردم فقط به صرافی‌ها مراجعه نکنند.

وی اظهار داشت: تعداد بانک‌هایی که برای ارائه خدمات ارز به زائران اربعین مشخص شدند از ۵ بانک به ۲۱ بانک افزایش یافته که اسامی آنها در سایت بانک‌ مرکزی منتشر شده است.

رئیس کل بانک مرکزی با توصیه به این‌که مردم برای دریافت ارز بیشتر به بانک‌ها مراجعه کنند تا صرافی‌ها، اظهار داشت: برای دریافت ارز اربعین سرپرست خانوار می‌تواند برای همه اعضای خانواده ارز دریافت کند.

صالح‌آبادی ادامه داد: این ارز می تواند هم دلار باشد و دینار که از فردا توزیع خواهد شد و با توجه به افزایش سقف دریافتی روزانه از عابربانک‌ها از 200 به 500 هزار تومان، کسانی که با کسری ارز مواجه هستند می‌توانند از دستگاه‌های خودپرداز در مبادی مرزی استان‌های کرمانشاه، ایلام و خوزستان ریال دریافت کنند که در عراق قابلیت استفاده دارد.

وی تصریح کرد: عصر امروز جلسه‌ای برای رایزنی با طرف عراقی در این کشور برگزار می شود که مسائل مربوط به تبادلات مالی هم در آن بررسی می شود که اگر به نتیجه رسید، گزارش آن به اطلاع عموم می رسد.

رئیس کل بانک مرکزی درباره مهلت ۱۰ روزه دستگاه‌ها برای اتصال به درگاه ملی هوشمند گفت که بانک مرکزی نیز تا پایان شهریور به‌طور کامل به این پنجره متصل می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha