۱۶ شهریور ۱۴۰۱، ۱۲:۳۵
کد خبر: 84880645
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

خادمان موکب ۱۴۰۰ شهید مراغه به کربلا عازم شدند

۱۶ شهریور ۱۴۰۱، ۱۲:۳۵
کد خبر: 84880645
خادمان موکب ۱۴۰۰ شهید مراغه به کربلا عازم شدند

مراغه- ایرنا- مسئول موکب هزار و ۴۰۰ شهید مراغه بیان کرد: ۴۰ خادم این موکب به کربلای معلی عازم شدند تا پس از استقرار، روزانه برای هزار نفر صبحانه، ناهار و شام تحویل داده و برای بیش از ۷۰۰ نفر اسکان دهند.

«جعفر قهوه‌چیان» روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این موکب که برای نخستین‌بار در سال ۱۳۹۸ در کربلا استقرار یافته بود، امسال نیز در خیابان «روضتین» تل زینبیه مستقر می‌شود و ۱۰ روز به زائران خدمات می‌دهد.

به گفته وی اقلام و وسایل ضروری این موکب از جمله پتو و فرش، مواد غذایی و چادر برای اسکان زائران، چند روز قبل با یک دستگاه تریلر به کربلا ارسال شده بود.

به گزارش ایرنا حضور در پیاده‌روی اربعین و توجه به قوانین طی سال جاری از اهمیت مضاعف برخوردار است تا جایی که «سید مقتدا صدر» رهبر جریان صدر نیز شامگاه گذشته در یک پیام توئیتری تأکید کرد که «باید فرصت فتنه‌انگیزی از دشمنان در مراسم اربعین گرفته شود».

آیت‌الله محمدتقی پورمحمدی، نماینده مردم آذربایجان‌شرقی در مجلس خبرگان رهبری نیز پیش از این در توصیه هایش به زائران از آنان خواسته بود که به قوانین کشور عراق احترام بگذارند و برای تحکیم وحدت و انسجام میان دو ملت ایران و عراق تلاش کنند.

خادمان موکب ۱۴۰۰ شهید مراغه به کربلا عازم شدند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha