۱۷ شهریور ۱۴۰۱، ۱۹:۵۲
کد خبرنگار: 998
کد خبر: 84882042
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

صدور فوری گذرنامه ویژه اربعین در خراسان جنوبی

۱۷ شهریور ۱۴۰۱، ۱۹:۵۲
کد خبر: 84882042
صدور فوری گذرنامه ویژه اربعین در خراسان جنوبی

بیرجند - ایرنا - رئیس اداره مهاجرت و گذرنامه فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی از صدور آنی گذرنامه ویژه اربعین حسینی برای زائران کربلا در استان خبر داد.

به گزارش روز پنجشنبه پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علی زنگویی اظهار داشت: تمامی متقاضیان و زائران عتبات عالیاتی که  درخواست گذرنامه کرده و تاکنون به دست آنها نرسیده است برای دریافت گذرنامه ویژه اربعین با دردست داشتن مدارک هویتی به اداره مهاجرت و گذرنامه استان مراجعه کنند تا نسبت به صدور آنی گذرنامه ویژه اربعین اقدام شود.

وی در خصوص افرادی که تاکنون درخواست گذرنامه نداده و متقاضی سفر به عتبات عالیات در ایام اربعین هستند، گفت: این افراد به دفاتر پلیس ۱۰+ مراجعه  و نسبت به ثبت درخواست گذرنامه ویژه اربعین اقدام کنند و پس از ۲۴ ساعت جهت دریافت گذرنامه خود به اداره مهاجرت وگذرنامه استان مراجعه کنند.

رئیس اداره مهاجرت و گذرنامه فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه از ابتدای تیرماه تاکنون بیش از ۳۵ هزار گذرنامه صادر و تعداد ۴ هزار و ۴۰۰ گذرنامه تمدید اعتبار شده است، یادآور شد: در ۲۴ ساعت گذشته نیز تعداد ۵۵۰ گذرنامه ویژه اربعین به صورت آنی جهت زائران صادر و تحویل شده است.

وی از خدمات‌رسانی مضاعف اداره مهاجرت و گذرنامه فرماندهی انتظامی استان به منظور ارائه تسهیلات مطلوب به زوار اربعین حسینی (ع)، خبر داد و بیان کرد: کارکنان این اداره روز پنجشنبه و جمعه  این هفته از ساعت هفت صبح تا ۹ شب آماده ارائه خدمات به مراجعه‌کنندگان هستند.

زنگویی از زائران خواست به هیچ عنوان بدون گذرنامه و یا گذرنامه فاقد اعتبار و همچنین بدون گذرنامه ویژه اربعین به مرزها مراجعه نکنند تا مشکلی برایشان به وجود نیاید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha