۱۹ شهریور ۱۴۰۱، ۱۴:۱۴
کد خبرنگار: 2161
کد خبر: 84883293
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

انتقال اتوبوسی زوار گلستانی به مرز مهران متوقف شد

گرگان - ایرنا - معاون سیاسی استاندار و جانشین ستاد اربعین حسینی گلستان گفت: با هدف جلوگیری از ازدحام زوار پیاده‌روی اربعین، سرویس‌دهی پایانه‌های اتوبوسرانی گلستان به مقصد مرز مهران متوقف شد.

سیدعلی مهاجر روز شنبه در گفت و گو با خبرنگاران با اعلام بسته‌بودن مرزهای ایران با عراق و توصیه به ساکنان گلستان برای پرهیز از حرکت‌نکردن با خودروی شخصی به سمت این کشور اظهار داشت: تا اطلاع بعدی هیچ اتوبوسی از شهرهای استان به سمت مهران و دیگر مرزهای جمهوری اسلامی ایران با عراق حرکت نمی‌کند.

وی ادامه داد: فعالیت موکب‌های دلدادگان حسینی برای جاماندگان حضور در کنگره بزرگ اربعین از فردا درگلستان آغاز شود و تاکنون ۱۵۹ موکب برای خدمت‌دهی به جاماندگان حسینی استان اعلام آمادگی کردند.

مدیر حج و زیارت گلستان هم پیش‌تر به ایرنا گفته بود: براساس آخرین آمارهای موجود، تعداد گلستانی‌های ثبت‌نام شده در سامانه سماح برای حضور در پیاده‌روی اربعین از مرز ۴۱ هزار نفر گذشت.

سیدعلی میرقاسم‌پور  اظهارداشت: ملاک حضور در راهپیمایی اربعین ثبت‌نام در سامانه سماح است.

وی ادامه داد: تاکنون خروج افزون بر ۲۱ هزار گلستانی بر مبنای سامانه سماح ثبت شده است.

وی تصریح کرد: گرگان با ۱۲ هزار و ۲۴۵ نفر، علی آبادکتول با ۳ هزار و ۲۳ نفر و آزادشهر با ۲ هزار و ۳۴۹ نفر بیشترین ثبت‌نامی‌ها را برای حضور در پیاده روی اربعین داشتند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha