۳۸۴۱ فرصت شغلی برای مددجویان کمیته امداد هرمزگان ایجاد شد

بندرعباس - ایرنا - مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) هرمزگان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۳۸۴۱ فرصت شغلی برای نیازمندان و مددجویان تحت پوشش این نهاد با اعطای تسهیلات قرض الحسنه اشتغال ایجاد شد.

به گزارش ایرنا، جلیل تراهی عصر شنبه با اعلام این خبر به رسانه ها افزود: برای ایجاد اشتغال این افراد افزون بر ۱۲۳ میلیارد و ۴۰۸ میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه پرداخت شده است.

وی بیان داشت: از این مبلغ ۱۱ میلیارد تومان از محل اعتبارات کمیته امداد تامین شده و ۱۱۲ میلیارد و ۴۰۸ میلیون تومان نیز از هم افزایی و اعتبارات بانک های عامل استان هرمزگان بوده است.

مدیرکل کمیته امداد هرمزگان اظهارداشت: در راستای توانمندسازی مددجویان روستایی و برای رسیدن به استقلال مالی و خودکفایی، ۵۳ درصد از اعتبارات پرداخت شده تسهیلات قرض الحسنه اشتغال به خانواده های تحت حمایت مناطق روستایی و محروم استان اختصاص یافته است.

تراهی یادآورشد: توانمندسازی و خودکفایی مددجویان از مهم ترین فعالیت های کمیته امداد امام خمینی (ره) است که در همین راستا طی پنج ماه سالجاری با اعطای تسهیلات و سیاست های ایجاد اشتغال موفق به زمینه اشتغال تعداد زیادی از مددجویان و نیازمندان در این استان را فراهم کنیم.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha