۱۹ شهریور ۱۴۰۱، ۲۱:۳۶
کد خبرنگار: 1050
کد خبر: 84883721
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار: ۸۶ موکب از البرز در اجتماع بزرگ اربعین پذیرای زائران هستند

کرج - ایرنا - استاندار البرز گفت: این استان با برپایی ۸۱ موکب در کربلا و نجف، سه موکب در مرز مهران و ۲ موکب در مرزهای مهران و خسروی در اجتماع بزرگ اربعین آماده پذیرایی از زائران اباعبدالله الحسین (ع) شده است.

به گزارش شامگاه شنبه ایرنا از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز،  مجتبی عبداللهی در نشست ویژه ستاد اربعین استان البرز افزود: حدود ۷۳ هزار زائر از استان البرز راهی کربلای معلی و حضور در اجتماع بزرگ اربعین شده اند.
وی تاکید کرد: باید تمام تدابیر لازم اتخاذ شود تا حضور مردم در اجتماع بزرگ اربعین تسهیل شود و با هماهنگی های صورت گرفته  تمام امور طبق برنامه در حال اجرا است.
عبداللهی ادامه داد: عشق به امام حسین (ع) و یاران باوفای ایشان، مردم را به سمت کربلا کشانده، بنابراین به رغم اطلاع رسانی های صورت گرفته مبنی بر اینکه مرزها نمی توانند به این خیل عظیم جمعیت خدمات ارایه دهند، افراد زیادی بدون ثبت نام و هماهنگی، مراجعه کرده اند.
وی افزود: اکنون علاوه بر اینکه باید در جهت تسهیل سفر زائران اقدام کنیم، باید برنامه کاملی برای بازگشت آنان نیز داشته باشیم که بر این اساس اتوبوس هایی برای بازگشت زائران از کربلای معلی پیش بینی شده است.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha