بخشدار مرکزی پردیس: ۳میلیارد تومان اعتبار برای اجرای عملیات عمرانی تخصیص داده شد

پردیس - ایرنا- بخشدار مرکزی پردیس گفت: در سالجاری به بخش مرکزی ۳ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان برای عملیات عمرانی تخصیص داده شده و تاکنون یک میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان آن جذب شده است.

محمود حیدری روز یکشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: اعتبار جذب شده برای پروژه های بهسازی مسیرها و معابر روستایی تخصیص داده شده و در حال حاضر عملیات لکه گیری ، بهسازی و روکش آسفالت معابر در حال انجام است.

بخشدار مرکزی پردیس درباره اجرای پروژه های عمرانی روستایی توضیح داد: از نیمه دوم شهریورماه۱۴۰۱ اجرای آسفالت وبهسازی دو مسیر از معابر روستاهای اصطلک و باغکمش با اعتباری بالغ بر ۴۰۰ میلیون تومان از ردیف اعتباری تملک دارایی های سرمایه ای تامین و عملیات عمرانی در دست اقدام و اجرا است.

بخشدار مرکزی پردیس: ۳میلیارد تومان اعتبار برای اجرای عملیات عمرانی تخصیص داده شد

حیدری ادامه داد: پروژه روکش آسفالت ۲ کیلومتر از جاده روستای واصفجان انجام و دسترسی روستائیان به این معبر روستایی تسهیل شده است.

وی افزود: آسفالت و بهسازی معابر روستایی مطالبه بر حق مردم است که با پی گیری بخشداری و مساعدت فرمانداری  و دهیاران بخش مرکزی برای توسعه روستا در دستور کار قرار گرفته است.

بخشدار مرکزی پردیس گفت: پروژه عملیات روکش آسفالت از اعتبارات ردیف تملک دارایی های سرمایه ای توسط اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای اجرا می شود و پس از جذب بخش دیگر از اعتبارات تخصیصی، روکش آسفالت و بهسازی مسیرهای روستایی نیز انجام خواهد شد.

حیدری ضمن تشکر از همکاری شهرداری پردیس، اظهار داشت: به منظور تسهیل در تردد روستائیان ،لکه گیری معابر داخلی روستا با همکاری شهرداری پردیس اجرا می شود.

شهرستان پردیس با جمعیتی در حدود ۳۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha