اخبار کوتاه ورزشی از مهاباد

۲۱ شهریور ۱۴۰۱، ۹:۴۱
کد خبر: 84884324
اخبار کوتاه ورزشی از مهاباد

مهاباد - ایرنا - کسب عنوان قهرمانی لیگ کارگران کشور توسط وزنه برداران مهابادی، اعزام یکی از کوهنوردان این شهرستان به قله آرارات در کشور ترکیه، آغاز مسابقات لیگ برتر فوتبال و کسب مقام اول تیم پرس سینه و پاورلیفتینگ باشگاه راد مهاباد در رقابت های بزرگسالان آذربایجان غربی از جمله اخبار کوتاه ورزش مهاباد است.

رییس اداره ورزش و جوانان مهاباد روز دوشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: با حضور چهار وزنه بردار و کادر فنی این شهرستان، تیم کیمیای مراغه به مقام قهرمانی اولین دوره مسابقات لیگ کارگران کشور رسید.

قرنی مصطفی پور اظهار کرد: مسابقات دور برگشت و فینال لیگ وزنه برداری کارگران کشور ۱۸ شهریورماه با شرکت ۱۱ تیم از سراسر کشور به میزبانی مراغه برگزار شد که طه احمدنژاد و یونس ابراهیمیان به عنوان سرپرست و مربی، همچنین فرهنگ افشین و شایان احمدنژاد در قالب ورزشکار در تیم کیمیای مراغه در این رقابت ها حضور داشتند .

وی افزود: شایان احمدنژاد در دسته ۶۱ کیلوگرم در هر سه حرکت یک ضرب ۱۱۱ کیلوگرم ، ۲ ضرب ۱۳۵ کیلوگرم و مجموع ۲۴۶ کیلوگرم با اقتدار مقام قهرمانی را به دست آورد و فرهنگ افشین در دسته ۷۳ کیلوگرم در حرکت یک ضرب با بلند کردن وزنه ۱۲۸ کیلوگرمی مقام اول و در ۲ ضرب ۱۴۶ کیلو و مجموع ۲۷۴ کیلو گرم مقام دوم را کسب کرد.

اعزام کوهنورد مهابادی به قله آرارات در کشور ترکیه

مصطفی پور ادامه داد: یکی از ملی پوش این شهرستان به همراه تیم‌ ملی کوهنوردی جهت صعود به قله «آرارات» به ترکیه اعزام شد. 

وی افزود: «احمد رشه» کوهنورد شایسته مهابادی شنبه این هفته به همراه تیم‌ ملی کوهنوردی امید جهت صعود به قله «آرارات» که به مناسبت گرامیداشت اربعین حسینی برگزار می شود، عازم این کشور شد.

آغاز مسابقات فوتبال لیگ برتر مهاباد

رییس اداره ورزش و جوانان مهاباد همچنین از آغاز مسابقات فوتبال لیگ برتر مهاباد با حضور ۱۱ تیم در این شهرستان خبر داد.

وی یادآور شد: مسابقات فوتبال لیگ برتر شهرستان مهاباد ( یادواره زنده یاد عبدالخالق قبادی) پس از یک وقفه ۲ ساله به دلیل شیوع ویروس کرونا از هفته گذشته در این شهرستان از سر گرفته شده است .

مصطفی پور افزود: تیم های شرکت کننده در این مسابقات در ۲ گروه ۶ و پنج تیمی در ورزشگاه آزادی مهاباد همه هفته با یکدیگر دیدار خواهند داشت.

وی گفت: در هفته نخست این مسابقات تیم «ئاوات» با نتیجه هشت بر یک تیم «هه لگورد» را شکست داد و بازی تیم های «ئاگرین» و «اتحاد» با نتیجه سه بر سه به پایان رسید.

تیم پرس سینه و پاورلیفتینگ باشگاه راد مهاباد قهرمان مسابقات بزرگسالان استان شد

مصطفی پور اضافه کرد: در مسابقات پاورلیفتینگ و پرس سینه قهرمانی باشگاه های آذربایجان غربی در رشته بزرگسالان که در روزهای ۱۷ و ۱٨ شهریورماه به میزبانی شهرستان سلماس برگزار شد، تیم پرس سینه و پاورلیفتینگ باشگاه راد مهاباد قهرمان شد.

وی افزود: در این مسابقات باشگاه راد مهاباد به مربیگری حمید کریمی در رشته پاورلیفتینگ و پرس سینه در رده سنی بزرگسالان با کسب امتیاز کامل به مقام قهرمانی رسید .

رییس اداره ورزش و جوانان مهاباد گفت: تیم های منتخب ارومیه و هیات خوی نیز به ترتیب دوم و سوم شدند .

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha