دختر ملی‌پوش مهابادی به تیم لیگ برتری تنیس روی میز بابل پیوست

مهاباد - ایرنا - رییس اداره ورزش و جوانان مهاباد گفت: «الینا رحیمی» دختر ملی‌پوش تنیس روی میز این شهرستان به تیم لیگ برتری جوانان بابل پیوسته است.

قرنی مصطفی پور روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این ملی پوش مهابادی هم‌اکنون در تمرینات آکادمی و اردوی ۲ روزه این تیم مازندرانی جهت حضور قدرتمند در رقابت‌های لیگ برتر نوجوانان و جوانان تا قبل از شروع لیگ جوانان حضور یافته است.

وی اضافه کرد: رحیمی، پیش از این عضویت در تیم های لیگ برتری هتل پارک ارومیه و وچان کردستان را در کارنامه خود دارد. 

رییس اداره ورزش و جوانان مهاباد اظهار کرد: این ورزشکار با استعداد در چند سال اخیر در رده های نوجوانان و جوانان عضو تیم ملی تنیس روی میز بانوان کشور بوده و سابقه قهرمانی در رقابت‌های آسیای میانه را نیز در کارنامه خود دارد.

دختر ملی‌پوش مهابادی به تیم لیگ برتری تنیس روی میز بابل پیوست

وی ادامه داد: این ملی پوش شایسته تنیس روی میز کشورمان اخیرا توانست با درخشش خود در رقابت‌های بین المللی کانتندر اُردن به مقام نایب قهرمانی این مسابقات دست پیدا کند.

به گزارش ایرنا، الینا رحیمی متولد ۱۳۸۳ در مهاباد بوده و طی چهار سال گذشته به عضویت تیم ملی تنیس روی‌میز کشور درآمده است؛ این دختر پینگ‌پنگ‌باز مهابادی با هزار و ۲۰۰ امتیاز هم‌اکنون رتبه اول رنکینگ ملی نوجوانان دختر ایران و رتبه ششم جوانان دختر کشور با ۴۸۰ امتیاز را داراست.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha