۲۲ شهریور ۱۴۰۱، ۱۶:۵۹
کد خبر: 84886546
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مدیرکل کمیته امداد استان تهران پای سخن مددجویان ورامین نشست

ورامین- ایرنا - مدیرکل کمیته امداد حضرت امام(ره) استان تهران با حضور در کمیته امداد شهرستان ورامین، با جمعی از مددجویان تحت پوشش این سازمان دیدار و از نزدیک مسائل و مشکلات آنان را پیگیری کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سید ابوالفضل پرپنچی روز سه‌شنبه در راستای اجرای طرح تکریم ارباب رجوع با حضور در کمیته امداد حضرت امام (ره) شهرستان ورامین به مسائل و مشکلات ۱۶ نفر از مددجویان به صورت مستقیم رسیدگی کرد و دستورات لازم برای رفع این مشکلات را صادر نمود.

عمده مشکلات مطرح شده از سوی مددجویان با مدیرکل کمیته امداد حضرت امام(ره) در حوزه اشتغال، ودیعه مسکن، اجاره مسکن، درمان و مسائل معیشتی بود که مدیرکل پس از شنیدن درخواست متقاضیان،دستور پی گیری و پاسخگویی لازم در چارچوب ضوابط این نهاد صادر کرد.

مدیرکل کمیته امداد استان تهران پای سخن مددجویان ورامین نشست


ملاقات مردمی مدیرکل کمیته امداد استان تهران ، سه‌شنبه هر هفته با اطلاع رسانی قبلی در یکی از ادارات تابعه این نهاد در استان تهران برگزار می‌شود.

بر اساس برنامه‌ریزی اعلام شده از سوی روابط عمومی اداره کل کمیته امداد استان تهران، پرپنچی مدیرکل کمیته امداد استان تهران روز ۲۹ شهریور امسال با حضور در اداره کمیته امداد شهرستان قرچک پاسخگوی درخواست های مددجویان تحت حمایت و سایر شهروندان است.

متقاضیان می توانند از ساعت ۹ صبح لغایت ۱۱ به آدرس، شهرستان قرچک،میدان امام خمینی (ره) ( کلانتری) ، بلوار آیت الله رفسنجانی،کوچه مالیات،کمیته امداد شهرستان قرچک مراجعه کرده و مسائل و مشکلات خود را به صورت مستقیم با مدیرکل کمیته امداد استان تهران در میان بگذارند.

علاوه بر این، مردم و مددجویان تحت حمایت کمیته امداد برای کسب اطلاعات بیشتر از زمان و مکان حضور مدیرکل در مناطق خود، به پورتال این نهاد به نشانی www.tehran.emdad.ir  مراجعه کنند.
ورامین با ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در ۳۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha