۲۳ شهریور ۱۴۰۱، ۱۱:۵۴
کد خبرنگار: 907
کد خبر: 84887202
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار خراسان‌شمالی: نقش مردم در تصمیم‌گیری‌های مدیران پررنگ شود

بجنورد- ایرنا- استاندار خراسان شمالی گفت: نظام جمهوری اسلامی با پشتیبانی مردم پیروز شد و باید نقش مردم در تصمیم گیری های مدیرران پررنگ شود.

به گزارش ایرنا، محمدرضا حسین نژاد روز چهارشنبه در جشنواره شهید رجایی خراسان شمالی اظهارداشت: دستگاه های اجرایی استان به نسبت گذشته در فعالیت های خود قوی تر عمل کنند و ارزیابی های دستگاه های برتر جشنوراه شهید رجایی باید با دقت انجام شود.

وی تصریح کرد: این جشنواره به نام شهید رجایی مزین شده است و ضرورت دارد تا اعمال ما نیز زیبنده نام این شهید بزرگ باشد و رهرو راه شهدا در حفظ ارزش های اسلامی باشیم.

استاندار خراسان شمالی افزود: مسوولان و کارکنان دستگاه های اجرایی تنها باید برای رضای خداوند و خلق فعالیت کنند نباید رضایت خداوند را فدای مادیات و امور روزمره کرد.

وی عنوان کرد: هیچ کسی در تجارت با خداوند ضرر نمی کند و باید این مهم را سرلوحه تمامی اعمال و کارکردهای خود قرار دهیم.

حسین نژاد از خدمات تمامی دستگاه های اجرایی استان و کارکنان تقدیر کرد و افزود: روند ارزشیابی جشنواره محدود است و اگرچه افرادی که منتخب نیستند دارای شایستگی های لازم هستند و باید همچنان به فعالیت در راه رضای خداوند حرکت کنند.

استاندار خراسان‌شمالی: نقش مردم در تصمیم‌گیری‌های مدیران پررنگ شود

امام جمعه بجنورد: مسوولان باید پاسخگوی نیازهای مردم باشند

امام جمعه بجنورد نیز در ادامه این آیین اظهار داشت: مسوولان باید در پیشگاه خداوند پاسخگو باشند و این مهم نشان از اهمیت حکومت دینی دارد.

حجت الاسلام رضا نوری ادامه داد: مشروعیت حکومت اسلامی برگرفته از دین اسلام است که حاکمان و مسوولان در این نوع حکومت باید به خدا پاسخ دهند.

وی افزود: در حکومت جهوری اسلامی ایران دولت ها پاسخگوی مردم و خداوند هستند در صورتی که در بسیاری از دولت های اسلامی حاکمان پاسخگو نیستند و در این نوع حکومت مدیران باید به تمامی نیاز های جامعه از جمله امنیت، رفاه عمومی  و تمامی مسایل دنیوی و حتی اخروی پاسخگو باشند.

 نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با بیان اینکه نظام اسلامی با سایر حکومت ها متفاوت است تصریح کرد: اینک باید از فرصتی که خداوند برای خدمت به مردم برای ما فراهم کرده است نهایت استفاده را برد.

وی در بخش دیگری از سخنانش به راهپیمایی اربعین حسینی نیز اشاره کرد و گفت: غرب همواره با اجتماع اربعین مخالفت می کند و این راهپیمایی را خلاف آنچه که هست معرفی می کند و همه ما وظیفه داریم از این حرکت مردمی حمایت کنیم.

امام جمعه بجنورد بیان کرد: اتفاقات مهمی در اجتماع اربعین رخ می دهد که با ارزش های جهان غرب متفاوت است.

در آیین تجلیل از دستگاه های برتر خراسان شمالی در جشنواره شهید رجایی که امروز چهارشنبه در محل سالن دولت استانداری برگزار شد، شرکت توزیع نیروی برق، اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس، اداره کل راهداری و اداره کل بیمه سلامت استان به عنوان دستگاه برتر در مجموع شاخص های عمومی و اختصاصی تقدیر شدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha