به گزارش ایرنا، امروز چهارشنبه تماس گیرنده های مختلفی از مناطق مختلف کهگیلویه و بویراحمد حتی در دورترین نقاط روستایی از استان امروز مسایل، مشکلات و دغدغه های شخصی و عمومی خود را خود با نماینده عالی دولت در میان گذاشتند.
به گفته استاندار کهگیلویه و بویراحمد عمده مشکلات و درخواست ها شامل اشتغال، ارائه تسهیلات بانکی و تضییع حقوق برخی نیروهای شرکتی و یا قراردادی در برخی دستگاهها، اختلافات مردمی، مسائل عمرانی، اقتصادی، تبدیل وضعیت اراضی، تبدیل وضعیت ایثارگران، مشکلات روستا در خصوص گاز کشی و دیگر موارد بود.
سید علی احمدزاده افزود: این مشکلات یادداشت شده است و مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری کهگیلویه و بویراحمد باید رسیدگی کند.
وی تاکید کرد: مشکلات مطرح شده و درخواست های مردم استان از طریق دستگاه های اجرایی پیگیری می شوند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: پاسخگویی سریع، تکریم مردم و متقاضیان و جدیت در حل مشکلات مطرح شده بسیار مهم است.
احمدزاده تصریح کرد: امروز در یکی از گفت و گوها بحث گازرسانی در روستایی دورافتاده مطرح شد که موضوع در دستور کار قرار گرفت و بنا شد لوله کشی روستا به هیچ وجه متوقف نشود.
وی ادامه داد: مسئولان و مدیران اجرایی در دستگاههای مختلف اعم از اجرایی، امنیتی، قضایی و خدماتی میتوانند با حضور در این مرکز پاسخگوی مستقیم درخواستها، مشکلات و مطالبات مردمی در حوزههای گوناگون باشند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: دستگاه های دولتی باید به مردم کمک کنند و اصل بر این است که گره از زندگی مردم باز بشود مگر اینکه خلاف قانون باشد.
احمدزاده عنوان کرد: باید مدیران تلاش کنند که زندگی مردم به تلاطم نیفتد و به دنبال تسهیل در زندگی مردم باشند.
وی همچنین امروز دستورات لازم برای پیگیری و رفع مطالبات مردمی را به فراخور درخواستها و موضوعات مطرح شده توسط آنها به دستگاهها و متولیان مربوطه صادر کرد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: پاسخگویی به مسائل و درخواستهای مردم حتی در دورترین نقطه استان از طریق سامانه «سامد» به طور مستمر ادامه دارد.
وی ابراز داشت: تمامی مدیران به صورت هفتگی دیدارهایی در روستاها در قالب میز خدمت، نماز جمعه ها و سایر موارد با مردم داریم و فرماندارن نیز میز خدمت در روستاها و شهرها برگزار می کنند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: در آینده نزدیک نیز به مدت یک ساعت در هفته برای روزهای یکشنبه کل دستگاه های دولتی استان، همه مدیران همزمان به مردم پاسخگو خواهند بود.
احمدزاده بیان کرد: شماره تلفن مدیران باید در دسترس مردم قرار گیرد و افرادی که مشکلی دارند بتوانند ارتباط بگیرند و مدیر مربوطه به مردم جواب بدهد.
وی تصریح کرد: چنانچه مدیری تعمدا به شخصی ظلم کرده باشد گذشتی صورت نخواهد گرفت و این خط قرمز ماست.
بر اساس آخرین آمارها، روزانه بین ۸۰ تا ۳۰۰ مورد تماس مردمی از طریق شبکه سامد در کهگیلویه و بویراحمد برقرار میشود.
نظر شما