۲۳ شهریور ۱۴۰۱، ۱۲:۲۴
کد خبرنگار: 1540
کد خبر: 84887385
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نوسان دمایی هوای سمنان از افزایش تا کاهش ۶ درجه سانتیگرادی

سمنان- ایرنا- اداره کل هواشناسی استان سمنان برای روزهای چهارشنبه و پنجشنبه افزایش دما و برای روزهای پنجشنبه تا یکشنبه آینده کاهش دما تا ۶ درجه سانتیگراد پیش‌بینی کرد.

مدیرکل هواشناسی استان سمنان روز چهارشنبه به ایرنا گفت: امروز و فردا جوی پایدار بر هوای استان حاکم خواهد بود و دمای هوا بین چهار تا ۶ درجه سانتیگراد افزایش می یابد.

ایرج مصطفوی افزود: پنجشنبه تا یکشنبه اما با ورود سامانه بارشی در ساعات بعدازظهر و شب رشد ابر و در نواحی شمالی و ارتفاعات بارشهای رگباری گاهی با رعد و برق دور از انتظار نیست.

وی بیان کرد که دمای هوای شهرهای استان سمنان نیز پنجشنبه تا یکشنبه آینده بین سه تا ۶ درجه سانتیگراد کاهش می یابد.

وی ادامه داد: طی پنجشنبه و جمعه در ساعات بعدازظهر و شب در بیشتر نقاط استان به ویژه نیمه شرقی و نواحی جنوبی وزش باد شدید و گرد و خاک در پیش است.

مصطفوی کمینه و بیشینه دمای امروز هوای شهر سمنان را ۲۳ و ۳۵ درجه سانتیگراد عنوان و اضافه کرد: طی روزهای آینده رضوان تا ۱۰ درجه سانتیگراد خنک می شود و حداکثر گرمای هوای استان سمنان در گرمسار و آرادان به ۳۵ درجه سانتیگراد می رسد.

سامانه هواگوی ۱۳۴ آماده ارائه اطلاعات هواشناسی و پیش بینی‌های جوی سمنان در تمام اوقات شبانه روز است، اداره کل هواشناسی استان دارای ۹ ایستگاه سینوپتیک، ۱۵ ایستگاه اقلیم شناسی و ۵۰ ایستگاه باران‌سنجی در نقاط مختلف است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha