۲۳ شهریور ۱۴۰۱، ۱۴:۲۲
کد خبرنگار: 2202
کد خبر: 84887593
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کشف ۳ تن و ۳۸۰ کیلوگرم تخم مرغ فاقد مجوز در طبس

۲۳ شهریور ۱۴۰۱، ۱۴:۲۲
کد خبر: 84887593
کشف ۳ تن و ۳۸۰ کیلوگرم تخم مرغ فاقد مجوز در طبس

بیرجند - ایرنا - فرمانده انتظامی طبس از کشف ۳ تن و ۳۸۰ کیلوگرم تخم مرغ فاقد مجوز به ارزش یک میلیارد و ۳۵۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

به گزارش روز چهارشنبه پایگاه خبری پلیس، سرهنگ فاضل مریمی اظهار داشت: ماموران ایست و بازرسی "دیهوک" شهرستان طبس هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی به یک کامیونت ایسوزو مشکوک شدند و خودرو را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: پس از هماهنگی با مقام قضایی در بازرسی از کامیونت، ۳ تن و ۳۸۰ کیلوگرم تخم مرغ فاقد مجوز حمل کشف شد که ارزش ریالی آن بنا بر نظریه کارشناسان مربوطه بالغ بر یک میلیارد و ۳۵۰ میلیون ریال است.

فرمانده انتظامی شهرستان طبس بیان داشت: ماموران در این رابطه یک متهم را دستگیر کردند که متهم دستگیر شده به همراه پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

وی گفت: شهروندان در صورت برخورد با هرگونه موارد مشکوک مراتب را بلافاصله با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ یا به سامانه پیامکی ۱۱۰۵۶ اطلاع دهند.

خودروی حامل قهوه قاچاق به مقصد نرسید 

فرمانده انتظامی شهرستان فردوس گفت: ماموران انتظامی این شهرستان در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک سواری پژو پارس مشکوک شدند و خودرو را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

سرهنگ علیرضا فولادی افزود: پس از هماهنگی با مقام قضایی در بازرسی از خودرو ۲۵۵ کیلوگرم قهوه خارجی قاچاق کشف شد که ارزش ریالی محموله قاچاق کشف شده بنا بر نظریه کارشناسان مربوطه بالغ بر ۶۰۰ میلیون ریال برآورد شد.

وی اظهار داشت: ماموران در این رابطه یک خودرو را توقیف و ۲ متهم را دستگیر کردند که متهمان دستگیر شده به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

سرهنگ فولادی گفت: مبارزه قاطع با قاچاقچیان به‌طور ویژه در دستور کار نیروی انتظامی قرار دارد و از شهروندان درخواست می‌شود هرگونه موارد مشکوک را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا نسبت به شناسایی و دستگیری متخلفان اقدام شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha