۲۳ شهریور ۱۴۰۱، ۱۷:۰۱
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 84887626
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

زنجان می تواند به قطب تیراندازی با کمان کشور تبدیل شود

زنجان - ایرنا- مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان گفت:دور از انتظار نیست که این استان به عنوان قطب تیراندازی با کمان در کشور مطرح شود، چرا که زنجان ظرفیت و قابلیت های خوبی دارد و می تواند میزبان بسیاری از برنامه‌های ورزشی این رشته باشد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، جواد بازرگان روز چهارشنبه در مجمع انتخابات هیات تیراندازی با کمان استان افزود: بر این اساس فعالیت‌ها در این هیات ورزشی  نباید مختص به یک نفر باشد و کارها باید تیمی پیش برود و در این راستا وجود  هیات رییسه بر این مبنا است که بتوانند کارها را بر اساس خرد جمعی پیش برده و از ظرفیت تک‌تک افراد استفاده شود.

وی، با بیان اینکه باید نگاه ویژه‌ای به شهرستان‌ها شود تا بتوان شاهد پیشرفت‌های چشم‌گیری در حوزه ورزش بود اضافه کرد: بخش بزرگی از استعدادها از دل شهرستان‌ها بیرون می‌آید و به همین خاطر باید از آنها  حمایت و استعدادها را فعال شود.

این  مسوول با تاکید بر اینکه باید به بعد همگانی رشته تیراندازی با کمان نیز توجه ویژه ای کرد گفت: با توجه به استانداردها باید این ورزش عمومی‌تر شود، اما این مساله نیازمند فضاسازی است عموم مردم باید این ورزش را بیشتر بشناسند.

آراض ضیایی رئیس سابق هیات تیراندازی با کمان استان زنجان نیز با بیان اینکه امیدواریم این رشته هر چه بیشتر رونق پیدا کند خاطر نشان کرد: فعالیت‌های ورزشی هیات با کمتر شدن شهرهای با وضعیت قرمز کرونایی به تدریج جانی دوباره گرفتند و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی مسابقات برگزار می‌شوند و با توجه به بهبود وضعیت امیدواریم شاهد پیشرفت روزافزون در این رشته ورزشی باشیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha