طرح ویژه نظارت بر عرضه لوازم‌التحریر ویژه بازگشایی مدارس در قرچک آغاز شد

قرچک- ایرنا- رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان قرچک گفت: طرح ویژه نظارت بر عرضه لوازم‌التحریر ویژه بازگشایی مدارس در قرچک آغاز شد.

بهنام میرزایی روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در آستانه فرارسیدن ماه مهر و بازگشایی مدارس، دانشگاه ها و مراکز آموزشی و با هدف تنظیم بازار و جلوگیری از هر گونه سوء استفاده احتمالی ، طرح ویژه تشدید نظارت بر عرضه لوازم التحریر، لباس، کیف و کفش با حضور بازرسان ویژه اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان قرچک آغاز شد.

وی افزود: اجرای این طرح به منظور اعمال نظارت بر قیمت و توزیع کالاهایی چون کیف و کفش، نوشت افزار، پوشاک و روپوش مدارس صورت می گیرد که براساس آن، کلیه واحدهای صنفی و اقتصادی موظف به درج قیمت بر روی کالاهای عرضه شده خود هستند.

وی اظهار داشت: در اجرای این طرح که در دو نوبت صبح و عصر انجام می‌گیرد، ۴ گروه از بازرسان با حضور در مناطق مختلف شهرستان قرچک، بر عرضه لوازم التحریر، کیف و کفش، لباس و روپوش مدارس نظارت کامل داشته و با هر گونه اقدام غیرقانونی از جمله گرانفروشی برخورد جدی می‌کنند.

وی تصریح کرد: بازرسان در اجرای طرح تشدید نظارت بازرسان مواردی از جمله صدور فاکتور فروش، درج قیمت روی کالا، اخذ مجوز فروش فوق‌العاده و رعایت قوانین و مقررات صنفی و تعزیراتی مورد بررسی قرار می‌دهند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان قرچک از فعالیت ۴۰ واحد صنفی فروش نوشت‌افزار در این شهرستان خبر داد.

میرزایی گفت: طرح تشدید نظارت بر عرضه لوازم التحریر و ملزومات بازگشایی مدارس تا ۱۵ مهرماه امسال ادامه خواهد یافت.

وی از مردم خواست تا در صورت مشاهده هر گونه تخلف مراتب را با استفاده از سامانه ۱۲۴ به بازرسان اداره صنعت ، معدن و تجارت اطلاع رسانی کنند.
قرچک با ۲۷۰ هزار نفر جمعیت در ۳۰ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha