۲۴ شهریور ۱۴۰۱، ۱۵:۱۳
کد خبرنگار: 1050
کد خبر: 84888506
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

درخواست های مردمی به صورت هفتگی  در البرز بررسی می شود

کرج - ایرنا - مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد بازرسی و امور حقوقی استانداری البرز گفت: درخواست های مردم از مسوولان استان به صورت هفتگی بررسی می شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمد رضا غلامی روز پنجشنبه در بازدید  از مرکز  ۱۳۷ شهرداری کرج ، بر ضرورت توجه به مسایل و مطالبات مردمی و ارایه راهنمایی مفید تاکید کرد و افزود: بر این اساس ملاقات های مردمی استاندار البرز در روزهای سه شنبه هر هفته، برپایی چهارشنبه های جهادی در روزهای چهارشنبه هر هفته در محلات کم برخوردار استان صورت می گیرد.

وی بیان داشت:  همچنین برپایی میز خدمت تحت عنوان جمعه های خدمت در مصلاهای نمازجمعه شهرستان های استان البرز رویکردی مردمی به برنامه های دولت در استان بخشیده است .

غلامی گفت: تمام سامانه های ارتباط مردم با مسوولان باید با اتخاذ تدابیر مناسب و کاهش فرایند انتقال درخواست شهروندان به مسوول مربوطه شتاب بیشتری گرفته و در کمترین زمان به درخواست مردم رسیدگی شود.

وی با بیان اینکه دولت سیزدهم، دولتی مردمی است، اضافه کرد: از زمان انتصاب  استاندار البرز، بخش اعظمی از جلسات و دیدارها، به نشست با اقشار مختلف جامعه و مردم اختصاص یافته  که خروجی آن باید منتج به رضایتمندی مردم  شود.
مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری البرز یادآور شد: در کنار دیدارهای مردمی و حضور مسوولان در محلات مختلف، سامانه ۱۳۷ نیز می تواند بازویی موثر برای انتقال مطالبات مردمی به مدیران شهری و استانی و حل مسائل و مطالبات مردمی باشد.

همچنین تعداد قابل توجهی از مدیران، مسوولان و فرمانداران استان البرز بر اساس تقویم زمانی که از پیش اعلام می شود با حضور در مرکز سامد به صورت تلفنی به بررسی مطالبات و مشکلات مردم در حوزه های مختلف می پردازند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha