۲۵ شهریور ۱۴۰۱، ۱۰:۳۵
کد خبر: 84888892
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اعضای باند سارقان محتویات خودرو در شهرستان قرچک دستگیر شدند
عکس تزئینی است

قرچک- ایرنا- معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی شرق استان تهران گفت: ۳ نفر از اعضای باند سرقت محتویات خودرو و مشاعات ساختمانی با ۳۰ فقره سرقت در قرچک دستگیر شدند.

به گزارش ایرنا به نقل از خبر روز جمعه مرکز اطلاع رسانی ستاد فرماندهی انتظامی شرق استان تهران، سرهنگ هادی حسن‌زاده شهابی با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت محتویات خودرو و لوازم مشاعات ساختمانی در شهرستان قرچک، رسیدگی به این موضوع به صورت ویژه در دستورکار ماموران کلانتری ۱۳ باقرآباد قرار گرفت.

وی افزود: ماموران کلانتری با تشکیل تیم‌های ویژه و انجام تحقیقات و بررسی دوربین‌های مستقر در محل وقوع سرقت‌ها، موفق به شناسایی ۳ سارق شدند.

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی شرق استان تهران اظهار داشت: پس از شناسایی مخفیگاه متهمان و هماهنگی انجام شده با مقام قضایی، ماموران طی عملیاتی پلیسی اقدام به دستگیری سارقان کرده و هر ۳ سارق را دستگیر کردند.

سرهنگ شهابی تصریح کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان پمپ آب، دستگاه تصفیه آب و ضبط خودرو کشف شد و متهمان دستگیر شده در تحقیقات پلیسی جرم خود را قبول داشته و به ۳۰ فقره سرقت محتویات داخل خودرو و مشاعات ساختمانی در شهرستان قرچک اعتراف کردند که پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند.
قرچک با ۲۷۰ هزار نفر جمعیت در ۲۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha