به گزارش روز سهشنبه روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق گیلان به نقل از محمد تقی مهدی زاده؛ مانور یادشده با هدف وصول حداکثری مطالبات برای جلوگیری از انباشت و رسوب آنها، ارتقاء رتبه شاخص وصول این شرکت و در نهایت ارائه هرچه بهتر و مطلوبتر خدمات به مشترکان برق استان برگزار شده است.
وی گفت: طی برگزاری این مانور همکاران امور اجرایی سراسر استان با اعزام گروههای ارشادی و پیگیری مطالبات در محل با رعایت اصول اخلاقی و حفظ کرامت شهروندان و نیز تماس تلفنی و ارسال پیامک سعی در ترغیب و اقناع مشترکان برای پرداخت بدهیهای معوق داشتند.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گیلان عنوان کرد: ارائه خدمات مطلوب به مردم منوط به پرداخت بهموقع صورتحساب بهای برق مصرفیشان است و هرگونه تاخیر در این موضوع شرکت توزیع نیروی برق استان را با محدودیت در خدماترسانی به مشترکان مواجه میکند.
رئیس هیات مدیره شرکت توزیع برق استان گفت: این مانور در کل استان در ۲۳ امور اجرایی شرکت و ادارات تابعه آنها با فعالیت ۱۱۹ اکیپ به اجرا درآمد.
مهدیزاده با اشاره به سامانه «برق من» تاکید کرد: مشترکان برق با نصب اپلیکیشن برق من و ورود به این سامانه میتوانند گزینه «انتخاب پله مصرف» را برگزیده و پله مصرفی شان را تعیین کنند و با مراجعه به گزینه قبض، جزئیات قبض الکترونیک دوره قبل خود را مطالعه کرده و بر مبنای آن نسبت به انتخاب پله دوره آتی خود تصمیمگیری کرده و علاوه بر امکان پرداخت آنلاین صورتحساب از تمامی خدمات شرکت توزیع نیروی برق گیلان بصورت غیرحضوری بهره مند شوند.
خدمت رسانی شرکت توزیع برق گیلان امسال به گونه ای مدیریت شد که قطعی های مکرر برق سالهای گذشته به حداقل ممکن و صفر رسید و علی رغم گرما و هوای شرجی تابستان امسال قطعی برقی در استان نداشتیم و مردم استان تابستان خوبی را از این نظر گذراندند.
نظر شما