۲ هزارو ۳۵ برنامه برای هفته دفاع مقدس در استان زنجان تهیه شده است

زنجان- ایرنا - فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان گفت: ۲ هزارو ۳۵ فعالیت در زمینه های مختلف همزمان با هفته دفاع مقدس در قالب ۳۵ عنوان در این استان تهیه شده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار جهانبخش کرمی روز سه شنبه در نشست خبری با خبرنگاران هفته دفاع مقدس را یادآور مجاهدت ها و مقاومت حماسی مردم ایران دانست و افزود: نظام جمهوری اسلامی به برکت خون شهدا امروز در اوج عزت و اقتدار و قدرت، در دنیا می درخشد.

وی ادامه داد: طبل جنگ تحمیلی در یک روز نواخته نشد و پیش از ۳۱ شهریور تحرکات دشمن زمینه را برای یک جنگ تمام عیار آماده کرده بود.

سردار کرمی با بیان اینکه قبل از ۳۱ شهریور ۱۳۵۹، پنج هزارو ۱۲۲ نفر شهید و مجروح و اسیر داشتیم، افزود: تحرکات، درگیری و تجاوزهای مرزی تا شروع جنگ در ایران انجام شده بود و صدام با پاره کردن قرارداد الجزایر، جنگ ایران و عراق را رسما اعلام کرد.

وی خاطرنشان کرد: جنگ تحمیلی برای اختلافات مرزی نبود بلکه این جنگ، علیه انقلاب اسلامی بود که در آن همه استکبار از صدام پشتیبانی کردند ولی ملت ایران با خلق حماسه دشمنان را ناکام گذاشتند.  

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با اشاره به برنامه های پیش بینی شده برای هفته دفاع مقدس در این استان اظهار داشت: همایش بزرگ پیشکسوتان و طلایه داران دفاع مقدس، رونمایی از کتاب های دفاع مقدس، فعالیت های مختلف فرهنگی و هنری، دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران، تولید محتوا در فضای مجازی، رزمایش کمک مومنانه از جمله برنامه های پیش بینی شده است.  

سردار کرمی با بیان اینکه دفاع مقدس فرصت مناسبی برای جهاد تبیین است، گفت: نقش رهبری در دوران دفاع مقدس و عظمت ملت ایران قابل توصیف نیست، دفاع مقدس صحنه های بسیار زیبایی داشت که باید برای نسل جوان تشریح شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha