۳۰ شهریور ۱۴۰۱، ۱۱:۳۷
کد خبرنگار: 1224
کد خبر: 84894180
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۶۰۳ تن قیر رایگان به شهرداری شیروان اختصاص یافت

۳۰ شهریور ۱۴۰۱، ۱۱:۳۷
کد خبر: 84894180
۶۰۳ تن قیر رایگان به شهرداری شیروان اختصاص یافت

بجنورد- ایرنا- شهردار شهرستان شیروان در خراسان شمالی گفت: ۶۰۳ تن قیر رایگان برای آسفالت بافت فرسوده و در راستای درخواست ها و مطالبات مردمی به شهرداری این شهر اختصاص یافت.

عین الله احمدی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: شهر شیروان با مساحت یکهزار و ۴۰۰ هکتار دارای پنج محله بازآفرینی به مساحت ۳۱۰ هکتار با جمعیتی بالغ بر ۳۰ هزار نفر است که اکثر معابر آن خاکی است.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس بررسی های انجام شده؛ ۵۳ معبر به مساحت ۶۸ هزار مترمربع نیاز به ۶۰۳ تن قیر رایگان دارد که رایزنی های لازم با معاون عمرانی استانداری انجام و به نتیجه رسید.

شهردار شیروان عنوان کرد: معابر ۳۰ درصد مساحت کل شهر را تشکیل می دهند که ۱۱۰ هزار و ۵۳۰ مترمربع از این معابر خاکی است و آسفالت آن نیاز به یکهزار و ۱۳۹ تن قیر دارد و نسبت به تامین قیر رایگان اقدامات لازم انجام می شود.

وی ادامه داد: اراضی شرکت تعاونی بسیجیان با ۶۴ هکتار وسعت در سال ۸۸ به محدوده خدماتی الحاق و اجرای کانال سرپوشیده هدایت آب های سطحی، جدول گذاری، آسفالت، پیاده روسازی و فضای سبز باقی مانده است و با دریافت این قیر رایگان بخش عمده ای از مشکلات این شهرک برطرف می شود.

شهر شیروان با ۸۵ هزار نفر جمعیت به عنوان دومین شهر پرجمعیت خراسان شمالی در ۶۰ کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha